Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42577
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінювання маркетингової діяльності підприємства за критерієм створення майбутніх спроможностей до формування попиту
Other Titles Оценка маркетинговой деятельности предприятия по критерию создания будущих возможностей формирования спроса
Estimation of the enterprise marketing activity by criterion on future abilities creation to form demand
Authors Потрашкова, Л.В.
ORCID
Keywords оцінка маркетингової діяльності підприємства
оцінювання маркетингового потенціалу підприємства
оперативний, тактичний та стратегічний потенціал підприємства
оптимізаційна динамічна модель
задача оптимального управління
оценка маркетинговой деятельности предприятия
оценка маркетингового потенциала предприятия
оперативный, тактический и стратегический потенциал предприятия
оптимизационная динамическая модель
задача оптимального управления
estimation of enterprise marketing activity
estimation of enterprise marketing potential
operative
tactic and strategic potential of enterprise
optimal dynamic model
optimal management task
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42577
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Потрашкова, Л.В. Оцінювання маркетингової діяльності підприємства за критерієм створення майбутніх спроможностей до формування попиту [Текст] / Л.В. Потрашкова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 47-55.
Abstract Запропоновано оцінювати маркетингову діяльність підприємства за критерієм створення майбутніх спроможностей до формування попиту на продукцію. Для цього до складу показників маркетингової діяльності запропоновано включити показники маркетингового потенціалу підприємства. Ці показники дозволять оцінити перспективні наслідки маркетингової діяльності та її вплив на майбутні спроможності підприємства. Математичним інструментарієм для розрахунку оцінки маркетингового потенціалу підприємства є розроблена оптимізаційна динамічна модель, яка дозволяє розрахувати потенційний прибуток підприємства при наявних маркетингових ресурсів.
Предложено оценивать маркетинговую деятельность предприятия на основе критерия создания будущих возможностей по формированию спроса на продукцию. Для этого в состав показателей маркетинговой деятельности предложено включить показатели маркетингового потенциала предприятия. Эти показатели позволят оценить перспективные последствия маркетинговой деятельности и ее влияние на будущие возможности предприятия. Математическим инструментарием для расчета оценки маркетингового потенциала предприятия выступает разработанная оптимизационная динамическая модель, позволяющая рассчитать потенциальную прибыль предприятия при имеющихся маркетинговых ресурсах.
The aim of the article is to develop theoretic grounds to calculate enterprise marketing activity factors, which characterize its long term consequences with production demand formation in future.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
Finland Finland
1
France France
87026
Germany Germany
346735
Greece Greece
8279
Ireland Ireland
173364
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
2069
Palestinian Territories Palestinian Territories
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
3272428
United Kingdom United Kingdom
1638283
United States United States
36194984
Unknown Country Unknown Country
3272427

Downloads

China China
992515
France France
87027
Germany Germany
992511
Greece Greece
1
India India
1
Italy Italy
992507
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
992513
Poland Poland
346731
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
9793127
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
44995605
Unknown Country Unknown Country
6

Files

File Size Format Downloads
Potrashkova.pdf 406,58 kB Adobe PDF 59192547

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.