Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42578
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг
Other Titles Новые инструменты маркетинга отношений инновационных проектов машиностроительных предприятий: краудсорсинг и краудфандинг
New tools of relationship marketing for innovative projects of machine-building enterprises: crowdsourcing and crowdfunding
Authors Колотова, Н.Б.
ORCID
Keywords маркетинг відносин
реляційний маркетинг
маркетинг партнерських відносин
інноваційний проект
краудсорсинг
краудфандінг
маркетинг отношений
реляционный маркетинг
маркетинг партнерских отношений
инновационный проект
краудсорсинг
краудфандинг
relationship marketing
relational marketing
types of relationship marketing
innovative project
crowdsourcing
crowdfunding
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42578
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Колотова, Н.Б. Нові інструменти маркетингу відносин інноваційних проектів машинобудівних підприємств: краудсорсинг і краудфандінг [Текст] / Н.Б. Колотова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 56-65.
Abstract У статті досліджено термінологічні аспекти поняття маркетингу відносин. Розглянуто поняття «інноваційний проект». Досліджено специфічні інструменти розроблення та комерціалізації інноваційних проектів: краудсорсинг і краудфандінг, які є яскравими прикладами нової взаємодії між суб’єктами інноваційної діяльності. Виділено, що краудсорсинг і краудфандінг – нові інструменти маркетингу відносин. Наведено маркетингові вигоди використання краудсорсингу і краудфандінгу для інноваційних проектів.
В статье исследованы терминологические аспекты понятия маркетинга отношений. Приведено понятие «инновационный проект». Исследованы специфические инструменты разработки и коммерциализации инновационных проектов: краудсорсинг и краудфандинг, являющиеся яркими примерами нового взаимодействия между субъектами инновационной деятельности. Выделено, что краудсорсинг и краудфандинг – новые инструменты маркетинга отношений. Приведены маркетинговые выгоды использования краудсорсинга и краудфандинга для инновационных проектов.
The aim of the article is justification of theoretical provisions for determining the nature and use of relationship marketing in innovative projects of machine-building enterprises.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
450770170
Finland Finland
1
France France
2877165
Germany Germany
22268171
Greece Greece
16422
Ireland Ireland
1490812
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Philippines Philippines
1
Poland Poland
1
Russia Russia
3
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
154092447
United Kingdom United Kingdom
77150681
United States United States
38782011
Unknown Country Unknown Country
154092446

Downloads

China China
901540337
Czechia Czechia
1
EU EU
2
France France
746109
Germany Germany
2
India India
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
2
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
901540337
United Kingdom United Kingdom
413342
United States United States
450770167
Unknown Country Unknown Country
14

Files

File Size Format Downloads
Kolotova.pdf 394,72 kB Adobe PDF -2039956979

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.