Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42686
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методологія та інструментарій оцінювання інноваційності підприємства
Other Titles Methodology and tools of enterprise innovativeness evaluation
Методология и инструментарий оценки инновационности предприятия
Authors Лігоненко, Л.О.
Keywords інноваційність
методичні засади оцінювання інноваційності
передумови інноваційності
прояви інноваційності
оцінні показники інноваційності
інтегральний показник інноваційності
рівень інноваційності
инновационность
методические основы оценки инновационности
предпосылки инновационности
проявления инновационности
оценочные показатели инновационности
интегральный показатель инновационности
уровень инновационности
innovativeness
methodological approaches of innovativeness evaluation
preconditions of innovativeness
results of innovativeness
valuation indicators of innovativeness
integral evaluation
level of innovativeness
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42686
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Лігоненко, Л.О. Методологія та інструментарій оцінювання інноваційності підприємства [Текст] / Л.О. Лігоненко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 105-117.
Abstract У статті критично проаналізовані наявні пропозиції щодо оцінювання інноваційності підприємства. Базуючись на авторському трактуванні сутності цього поняття та комплексного інтегрального показника, обґрунтовані принципи формування методичних засад оцінювання. Запропоновані авторська система оцінних показників, що складається з 2 підсистем (передумов та результатів інноваційності) і базується на діючій статистичній звітності, а також інструментарій розрахунку та інтерпретації інтегрального показника – рівень інноваційності.
В статье критически проанализированы имеющиеся предложения по оценке инновационности предприятия. Базируясь на авторской трактовке сущности этого понятия и комплексного интегрального показателя, обоснованы принципы формирования методических основ оценки. Предложена авторская система оценочных показателей, которая состоит из 2 подсистем (предпосылки и результаты инновационности) и базируется на действующей статистической отчетности, а также инструментарий расчета и интерпретации интегрального показателя – уровень инновационности.
The aim of the article is to analyse critically the existing approaches to enterprise innovativeness evaluation, these approaches additions and organizing in order to justify the research methodology and develop tools for integral indicator evaluation (diagnosis).
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Canada Canada
3
China China
44
France France
2
Germany Germany
4
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
3288
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
36248
United Kingdom United Kingdom
6577
United States United States
13157
Unknown Country Unknown Country
14

Downloads

China China
3
France France
3
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
6
Ukraine Ukraine
36249
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
13158
Unknown Country Unknown Country
10

Files

File Size Format Downloads
Lihonenko.pdf 451,49 kB Adobe PDF 49433

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.