Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42735
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Исследование факторов, вызывающих стратегические изменения в поведении организации
Other Titles Дослідження факторів, що сприинюють стратегічні зміни в поведінці організації
Research of the factors which cause strategic changes in organization’s behavior
Authors Ромахова, О.А.
Анани, А.
ORCID
Keywords поведение организации
инновационная стратегия
факторы внешней среды организации
факторы внутренней среды организации
инновационные стратегические изменения
поведінка організації
інноваційна стратегія
чинники зовнішнього середовища організації
чинники внутрішнього середовища організації
інноваційні стратегічні зміни
organization’s behavior
innovative strategy
factors of external environment of organization
factors of internal environment of organization
innovative strategic changes
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42735
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Ромахова, О.А. Исследование факторов, вызывающих стратегические изменения в поведении организации [Текст] / О.А. Ромахова, А. Анани // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 3. - С. 191-199.
Abstract У статті досліджено теоретичні аспекти та економічний зміст поняття поведінки організації, інноваційної стратегії; виявлено зовнішні та внутрішні фактори, що викликають стратегічні зміни в поведінці організації. При реалізації інноваційної стратегії керівництву організації буде необхідно враховувати вплив зовнішніх і внутрішніх чинників, що впливають на поведінку організації. Запропонована система факторів, за допомогою яких можна здійснити вибір напрямів стратегічних змін, що будуть впливати на підвищення результативності діяльності організації в умовах мінливого зовнішнього середовища.
В статье приведены теоретические аспекты, понятия и экономическое содержание поведения организации. Рассмотрены инновационные стратегии и выявлены внешние и внутренние факторы, а также их влияние на стратегические изменения в поведении организации. Предложена система факторов, с помощью которых возможно осуществить выбор направлений стратегических изменений, которые будут влиять на повышение результативности деятельности организации в условиях меняющейся внешней среды.
The aim of the research is theoretical analysis of the influence of factors that cause strategic changes in organization’s behavior and systematization of these factors. Authors suggest recomendations for realization of the chosen directions of organization development.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
France France
2
Germany Germany
3
Greece Greece
2275
Ireland Ireland
17630
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
380
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
222930
United Kingdom United Kingdom
101227
United States United States
1235991
Unknown Country Unknown Country
222929

Downloads

Armenia Armenia
1
Belarus Belarus
1
China China
168
Egypt Egypt
1
Germany Germany
2
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
26
Ukraine Ukraine
1235993
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1235990
Unknown Country Unknown Country
20

Files

File Size Format Downloads
Romakhova_Anany.pdf 374,48 kB Adobe PDF 2472204

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.