Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42864
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль маркетингу території в антикризовому менеджменті промислового підприємства
Authors Гладенко, Ю.М.
Keywords маркетинг територій
маркетинг территорий
marketing of territories
антикризовий менеджмент
антикризисный менеджмент
anticrisis management
промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial enterprise
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42864
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Гладенко, Ю.М. Роль маркетингу території в антикризовому менеджменті промислового підприємства [Текст] / Ю.М. Гладенко // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 45-46.
Abstract Україна, ратифікувавши Угоду про асоціацію з Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, стала на шлях впровадження європейських стандартів життя та забезпечення свого виходу на провідні позиції у світі.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
3
Germany Germany
4
Italy Italy
1
Ukraine Ukraine
117
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
15

Downloads

China China
4
France France
29
Germany Germany
2
Kuwait Kuwait
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
90
United States United States
10
Unknown Country Unknown Country
58

Files

File Size Format Downloads
Gladenko_marketyng.pdf 285,43 kB Adobe PDF 195

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.