Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42876
Title: Методологія формування конкурентоспроможного потенціалу підприємств
Authors: Дутченко, О.М.
Mishenina, Natalia Viktorivna
Keywords: потенціал підприємства
потенциал предприятия
potential of the enterprise
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Дутченко, О.М. Методологія формування конкурентоспроможного потенціалу підприємств [Текст] / О.М. Дутченко, Н.В. Мішеніна // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 64-65.
Abstract: В умовах ринкової економіки підприємство, що постачає свою продукцію на ринок, не може тривалий час займати стійку позицію, спираючись у своїй стратегії лише на показники конкурентоспроможності продукції, тобто не враховувати власні сукупні витрати, пов’язані зі створенням та реалізацією цієї продукції. Під час входження на новий ринок, за появи нових конкурентів, у ході прийняття рішень про розширення виробництва або його скорочення, під час здійснення інвестицій, зокрема у модернізацію технологічного обладнання або оновлення продукції, що випускається, необхідна комплексна оцінка всього потенціалу підприємства.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42876
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other11
Canada1
Germany6
France2
United Kingdom2
Italy1
Latvia1
Russia1
Ukraine8
United States1
Downloads
Other14
China2
Germany2
France3
United Kingdom1
Israel1
Russia1
Ukraine17
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Dutchenko_competitiveness.pdf323.1 kBAdobe PDF42Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.