Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42907
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування ідентичності бренду університету засобами маркетингових комунікацій |
Authors |
Лабурцева, О.І.
|
Keywords |
маркетингові комунікації маркетинговые коммуникации marketing communications ринок освітніх послуг рынок образовательных услуг market of educational services бренд brand name |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2015 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/42907 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | |
Citation | Лабурцева, О.І. Формування ідентичності бренду університету засобами маркетингових комунікацій [Текст] / О.І. Лабурцева // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу : збірник тез доповідей ІX Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 24-25 вересня 2015 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. - Суми : ФОП Ткачов О.О., 2015. - С. 114-116. |
Abstract |
На початку ХХІ століття в Україні в цілому сформувався ринок освітніх послуг, на якому представлені численні навчальні заклади різних форм власності та різних типів, які надають достатньо широкий спектр освітніх послуг, що зумовлює жорстку конкуренцію між учасниками ринку. Останніми роками спостерігається подальше загострення цієї конкуренції внаслідок як демографічної (скорочення чисельності потенційних абітурієнтів відповідного віку), так і світової фінансово-економічної кризи (падіння купівельної спроможності населення). |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

3

1

645

1

295

3218

643

17
Downloads

4

2

4826

1

269

1

1

16
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Laburtseva_brend.pdf | 448,07 kB | Adobe PDF | 5120 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.