Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43384
Title: Маркетингові інструменти управління фінансуванням та просуванням послуг неурядових організацій
Other Titles: Маркетинговые инструменты управления финансированием и продвижением услуг неправительственных организаций
Marketing management tools of funding and promotion services of non-governmental organizations
Authors: Kotenko, Nataliia Viktorivna 
Сердюк, Светлана Григорьевна
Saltykova, Hanna Vasylivna
Keywords: неурядова організація
суспільний (громадський) маркетинг
маркетинговий план
основні компоненти маркетингу
інтернет-маркетинг
канали просування через Інтернет
неправительственная организация
общественный (публичный) маркетинг
маркетинговый план
основные компоненты маркетинга
интернет-маркетинг
каналы продвижения через Интернет
NGO
social (public) marketing
marketing plan
main marketing components
internet marketing
internet marketing promotion channels
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Котенко, Н.В. Маркетингові інструменти управління фінансуванням та просуванням послуг неурядових організацій [Текст] / Н.В. Котенко, С.Г. Сердюк, Г.В. Салтикова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 20-33.
Abstract: Розглянуто поняття неурядової організації (НУО) та проаналізовано проблеми діяльності НУО, які можливо вирішити за допомогою компетентного маркетингового плану. Досліджено особливості традиційних маркетингових компонентів, актуальність, важливість та переваги використання основних інструментів інтернет-маркетингу для неурядових організацій у сучасних економічних умовах. Розглянуто сутність краудфандингу як важливого механізму формування фінансових ресурсів НУО.
Рассмотрено понятие неправительственной организации, проанализированы проблемы деятельности НПО, которые можно решить с помощью компетентного маркетингового плана. Исследованы особенности традиционных маркетинговых компонентов для НПО, актуальность, важность и преимущества использования инструментов интернет-маркетинга для неправительственных организаций в современных экономических условиях. Рассмотрено понятие краудфандинга как важного механизма формирования финансовых ресурсов НПО.
The aim of the article is the analysis of main marketing components formation for non-governmental organizations and researching the advantages of using modern Internet marketing tools for NGOs in terms of the current economic
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43384
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other15
Canada1
Germany4
France5
United Kingdom1
Hungary1
Russia1
Ukraine19
United States2
South Africa1
Downloads
Other18
Germany2
France7
Italy1
Japan1
Netherlands2
Russia3
Turkey1
Ukraine82
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Kotenko_neuryadova_orhanizatsiya.pdf435.89 kBAdobe PDF118Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.