Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43388
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методологія управління ціноутворенням на туристичних підприємствах
Other Titles The methodology of pricing management at tourism enterprises
Методология управления ценообразованием на туристических предприятиях
Authors Іванова, В.В.
ORCID
Keywords управління ціноутворенням
ціна
туристичний продукт
туристичне підприємство
методологія
модель ціни
функція ціни
управление ценообразованием
цена
туристический продукт
туристическое предприятие
методология
модель цены
функция цены
price management
price
tourism product
tourism enterprise
methodology
price model
price function
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43388
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Іванова, В.В. Методологія управління ціноутворенням на туристичних підприємствах [Текст] / В.В. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 41-48.
Abstract У статті обґрунтовано основні методологічні компоненти процесу управління ціноутворенням на туристичних підприємствах, зокрема визначено мету, завдання та етапи механізму його реалізації. Запропоновано функцію ціни туристичного продукту, що дозволить максимально враховувати її залежність від широкого діапазону чинників. Запропоновано теоретико-множинну модель ціни туристичного продукту, що демонструє склад та природу виникнення її елементів.
В статье обоснованы основные методологические компоненты процесса управления ценообразованием на туристических предприятиях, в частности, определены цели, задачи и этапы механизма его реализации. Предложено функцию цены туристического продукта, что позволит максимально учитывать ее зависимость от широкого диапазона факторов. Предложено теоретико-множественную модель цены туристического продукта, демонстрирующую состав и природу возникновения ее элементов.
The aim of the article is to study the particular basic methodological components of the pricing management at tourism enterprises.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
Finland Finland
1
France France
3
Germany Germany
199668
Greece Greece
1
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
38262
Israel Israel
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1193
Puerto Rico Puerto Rico
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
776850
United Kingdom United Kingdom
399333
United States United States
8906760
Unknown Country Unknown Country
776849

Downloads

China China
399331
Germany Germany
399331
India India
38255
Ireland Ireland
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
2330259
United Kingdom United Kingdom
38258
United States United States
4522427
Unknown Country Unknown Country
28

Files

File Size Format Downloads
Ivanova_tsina.pdf 331,47 kB Adobe PDF 7727895

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.