Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43389
Title: Особливості мовленнєвого впливу в рекламних текстах
Other Titles: Особенности речевого воздействия в рекламных текстах
The peculiarity of speech influense of the advertising texts
Authors: Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Тєлєтова, С.Г.
Keywords: рекламні тексти
лінгвістичне маніпулювання в рекламі
соціальна відповідальність реклами
алгоритм створення рекламного повідомлення
шокуюча реклама
рекламные тексты
лингвистическое манипулирование в рекламе
социальная ответственность рекламы
алгоритм создания рекламного сообщения
шокирующая реклама
advertising text
linguistic manipulation in advertising
social responsibility
algorithm for creating advertising messages
shocking advertising
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тєлєтов, О.С. Особливості мовленнєвого впливу в рекламних текстах [Текст] / О.С. Тєлєтов, С.Г. Тєлєтова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 49-58.
Abstract: У статті проаналізовано та класифіковано основні прийоми мовного маніпулювання в рекламі, доведено необхідність підвищення соціальної відповідальності рекламодавців та рекламовиробників, оскільки з плином часу рекламні тексти мають усе більший вплив на читачів, слухачів, глядачів. Запропоновані у статті узагальнення та подальше вдосконалення рекламного законодавства значною мірою зменшать негативні компоненти впливу стихійно існуючої реклами як на окремі верстви населення, так і на суспільство в цілому.
В статье проанализированы и классифицированы основные приёмы языкового манипулирования в рекламе, доказана необходимость повышения социальной ответственности рекламопроизводителей, поскольку с течением времени рекламные тексты имеют всё большее и большее влияние на читателей, слушателей, зрителей. Предложенные в статье обобщения и дальнейшее совершенствование рекламного законодательства значительно снизят негативное влияние стихийно существующей рекламы как на отдельные слои населения, так и на общество в целом.
The article shows that although over time advertising texts have an increasing influence on readers, listeners, viewers the responsibility of advertisers is not increased.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43389
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other28
Canada1
Czech Republic4
Germany6
Finland1
France4
United Kingdom1
Hungary1
Italy1
Russia2
Turkey1
Ukraine16
United States1
Downloads
Other23
China6
Czech Republic2
Germany2
France10
United Kingdom1
Hungary1
Ireland1
Russia6
Saudi Arabia1
Ukraine55
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tielietov_reklamni_teksty.pdf767.68 kBAdobe PDF110Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.