Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43389
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості мовленнєвого впливу в рекламних текстах
Other Titles Особенности речевого воздействия в рекламных текстах
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Тєлєтова, С.Г.
Keywords рекламні тексти
лінгвістичне маніпулювання в рекламі
соціальна відповідальність реклами
алгоритм створення рекламного повідомлення
шокуюча реклама
рекламные тексты
лингвистическое манипулирование в рекламе
социальная ответственность рекламы
алгоритм создания рекламного сообщения
шокирующая реклама
advertising text
linguistic manipulation in advertising
social responsibility
algorithm for creating advertising messages
shocking advertising
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43389
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тєлєтов, О.С. Особливості мовленнєвого впливу в рекламних текстах [Текст] / О.С. Тєлєтов, С.Г. Тєлєтова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 49-58.
Abstract У статті проаналізовано та класифіковано основні прийоми мовного маніпулювання в рекламі, доведено необхідність підвищення соціальної відповідальності рекламодавців та рекламовиробників, оскільки з плином часу рекламні тексти мають усе більший вплив на читачів, слухачів, глядачів. Запропоновані у статті узагальнення та подальше вдосконалення рекламного законодавства значною мірою зменшать негативні компоненти впливу стихійно існуючої реклами як на окремі верстви населення, так і на суспільство в цілому.
В статье проанализированы и классифицированы основные приёмы языкового манипулирования в рекламе, доказана необходимость повышения социальной ответственности рекламопроизводителей, поскольку с течением времени рекламные тексты имеют всё большее и большее влияние на читателей, слушателей, зрителей. Предложенные в статье обобщения и дальнейшее совершенствование рекламного законодательства значительно снизят негативное влияние стихийно существующей рекламы как на отдельные слои населения, так и на общество в целом.
The article shows that although over time advertising texts have an increasing influence on readers, listeners, viewers the responsibility of advertisers is not increased.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Canada Canada
1
Czech Republic Czech Republic
4
Finland Finland
1
France France
4
Germany Germany
6
Hungary Hungary
1
Italy Italy
1
Russia Russia
2
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
809
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
52

Downloads

China China
6
Czech Republic Czech Republic
2
France France
10
Germany Germany
2
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
1
Russia Russia
6
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
Ukraine Ukraine
734
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
47

Files

File Size Format Downloads
Tielietov_reklamni_teksty.pdf 767,68 kB Adobe PDF 813

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.