Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43391
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Комплексний підхід до організації зовнішніх інформаційних потоків туристичних підприємств
Other Titles Комплексный подход к организации внешних информационных потоков туристических предприятий
Complex approach to the organization of external information flows of tourism enterprises
Authors Іванова, О.М.
ORCID
Keywords інформаційний потік
туристичне підприємство
управління інформаційними потоками
інформаційний сигнал
теорія ігор
теорія ринкових сигналів
информационный поток
туристическое предприятие
формационный поток
управление информационными потоками
информационный сигнал
теория игр
теория рыночных сигналов
information flow
tourism enterprise
management of information flows
informational signal
game theory
market signals theory
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43391
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Іванова, О.М. Комплексний підхід до організації зовнішніх інформаційних потоків туристичних підприємств [Текст] / О.М. Іванова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 68-75.
Abstract У статті розглянуто проблеми процесу управління інформаційними потоками туристичних підприємств. Запропоновано використовувати комплексний підхід для організації зовнішніх інформаційних потоків, що ґрунтується, зокрема, на комплексі інформаційних сигналів для туристичного ринку. Запропоновано та доведено, що туристичним підприємствам необхідно використовувати весь комплекс інформаційних сигналів, адже це дає можливість швидко і надовго привернути до них увагу споживачів, активніше формувати їх постійний контингент, забезпечить високу результативність діяльності.
В статье рассмотрены проблемы процесса управления информационными потоками туристических предприятий. Предложено использовать комплексный подход для организации внешних информационных потоков, основывающийся, в частности, на комплексе информационных сигналов для туристического рынка. Предложено и доказано, что туристическим предприятиям необходимо использовать весь комплекс информационных сигналов, поскольку это дает возможность быстро и надолго привлечь к ним внимание потребителей, активно формировать их постоянный контингент, обеспечит высокую результативность деятельности.
The aim of the article is to provide the basis of the complex approach to the organization of external information flows at tourism enterprises in order to improve the management of these information flows.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
France France
6977
Germany Germany
2
Greece Greece
3489
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
13954
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
304
Ukraine Ukraine
106770
United Kingdom United Kingdom
53992
United States United States
612427
Unknown Country Unknown Country
106769

Downloads

China China
53990
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
1820
India India
1
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
320166
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
612427
Unknown Country Unknown Country
20

Files

File Size Format Downloads
Ivanova_ informatsiinyi_potik.pdf 330,44 kB Adobe PDF 988431

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.