Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43392
Title: Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С
Other Titles: Анализ практического использования современных интернет-технологий как средства маркетинговых комуникаций в сфере В2В и В2С
Analysis of practical use of modern internet technology as a mean of marketing communications in the field of B2B and B2C
Authors: Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Корінченко, Д.В.
Keywords: інтернет-технології
маркетингові інтернет-комунікації
маркетингові комунікації
інтернет-реклама
контекстна реклама
сайт
медійна реклама
соціальний медіа маркетинг
В2В
В2С
интернет-технологии
маркетинговые интернет-коммуникации
маркетинговые коммуникации
интернет-реклама
контекстная реклама
медийная реклама
социальный медиа маркетинг
internet technologies
marketing internet communications
marketing communications
internet advertising
contextual advertising
website
media advertising
social media marketing
Issue Year: 2015
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Мельник, Ю.М. Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С [Текст] / Ю.М. Мельник, Д.В. Корінченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 76-86.
Abstract: У статті проаналізовано особливості сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій, визначено види інтернет-комунікацій. Авторами досліджено використання інструментів інтернет-комунікацій на прикладі підприємств В2В та В2С секторів, визначено їх особливості та проведено економічне оцінювання ефективності їх застосування.
В статье проанализированы особенности современных интернет-технологий как средств маркетинговых коммуникаций, определены виды Интернет-коммуникаций. Авторами проведен анализ использования инструментов интернет-коммуникаций на примере В2В и В2С секторов, определены их особенности и проведена экономическая оценка эффективности их применения.
The aim of this study is to analyze the use of modern Internet technologies as the tool of marketing communication on the example of B2B and B2C areas of companies. The main objectives are: to explore modern tools and technology of Internet communications; to identify their kinds; to analyze the main features of the Internet communications complex (tools and technologies), using selected companies; to conduct a performance evaluation of the use of Internet communications.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43392
Type: Article
Appears in Collections:Маркетинг і менеджмент інновацій

Views
Other13
Canada1
Germany2
France4
United Kingdom1
Croatia1
Hungary1
Italy2
Russia1
Ukraine16
Downloads
Other38
China2
Czech Republic1
Germany2
EU2
France9
Italy1
Romania1
Russia12
Ukraine117
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Melnyk_internet_tekhnolohii.pdf614.36 kBAdobe PDF187Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.