Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43392
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С
Other Titles Анализ практического использования современных интернет-технологий как средства маркетинговых комуникаций в сфере В2В и В2С
Authors Melnyk, Yuliia Mykolaivna
Корінченко, Д.В.
Keywords інтернет-технології
маркетингові інтернет-комунікації
маркетингові комунікації
інтернет-реклама
контекстна реклама
сайт
медійна реклама
соціальний медіа маркетинг
В2В
В2С
интернет-технологии
маркетинговые интернет-коммуникации
маркетинговые коммуникации
интернет-реклама
контекстная реклама
медийная реклама
социальный медиа маркетинг
internet technologies
marketing internet communications
marketing communications
internet advertising
contextual advertising
website
media advertising
social media marketing
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43392
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Мельник, Ю.М. Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С [Текст] / Ю.М. Мельник, Д.В. Корінченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 76-86.
Abstract У статті проаналізовано особливості сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій, визначено види інтернет-комунікацій. Авторами досліджено використання інструментів інтернет-комунікацій на прикладі підприємств В2В та В2С секторів, визначено їх особливості та проведено економічне оцінювання ефективності їх застосування.
В статье проанализированы особенности современных интернет-технологий как средств маркетинговых коммуникаций, определены виды Интернет-коммуникаций. Авторами проведен анализ использования инструментов интернет-коммуникаций на примере В2В и В2С секторов, определены их особенности и проведена экономическая оценка эффективности их применения.
The aim of this study is to analyze the use of modern Internet technologies as the tool of marketing communication on the example of B2B and B2C areas of companies. The main objectives are: to explore modern tools and technology of Internet communications; to identify their kinds; to analyze the main features of the Internet communications complex (tools and technologies), using selected companies; to conduct a performance evaluation of the use of Internet communications.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Canada Canada
1
Croatia Croatia
1
France France
4
Germany Germany
2
Hungary Hungary
1
Italy Italy
2
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
61
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
28

Downloads

China China
2
Czech Republic Czech Republic
1
EU EU
2
France France
9
Germany Germany
2
Italy Italy
1
Romania Romania
1
Russia Russia
12
Ukraine Ukraine
63
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
86

Files

File Size Format Downloads
Melnyk_internet_tekhnolohii.pdf 614,36 kB Adobe PDF 181

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.