Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43394
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження джерел інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі
Other Titles Исследование источников информационного обеспечения стратегического маркетинга предприятий торговли
Sources of information for dataware of strategic marketing
Authors Савчук, А.М.
ORCID
Keywords інформаційне забезпечення
інформаційні джерела
маркетингові дослідження
маркетингова інформація
маркетингова стратегія
роздрібна торгівля
информационное обеспечение
информационные источники
маркетинговые исследования
маркетинговая информация
маркетинговая стратегия
розничная торговля
information
information supply
information sources
marketing research
marketing strategy
retail
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43394
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Савчук, А.М. Дослідження джерел інформаційного забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі [Текст] / А.М. Савчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 95-104.
Abstract Стаття присвячена проблемам пошуку джерел інформації, що використовуються в процесі управління стратегічним маркетингом. Акцентовано увагу на переліку та частоті використання основних інформаційних джерел керівниками підприємств торгівлі для вирішення стратегічних маркетингових завдань і визначено, яка саме інформація акумулюється з цих джерел. За результатами наукових досліджень сформовано матрицю вибору джерел інформаційного забезпечення для прийняття управлінських рішень на різних етапах стратегічного управління маркетингом підприємств торгівлі.
Статья посвящена проблемам поиска источников информации, которые могут быть использованы в процессе управления стратегическим маркетингом. Акцентировано внимание на перечне и частоте использования основных источников информации руководителями предприятий торговли для решения стратегических маркетинговых заданий и определено, какая именно информация аккумулируется из этих источников. За результатами исследований сформирована матрица выбора источников информационного обеспечения для принятия управленческих решений на разных этапах стратегического управления маркетингом предприятий торговли.
The paper is dedicated to problems of searching and choosing sources of information, which can be used by managers and executives in retail industry for marketing strategy development and implementation.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
15126152
France France
5
Germany Germany
3916652
Greece Greece
1
Guatemala Guatemala
1
Hungary Hungary
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
7833252
Italy Italy
2
Japan Japan
2
Lithuania Lithuania
32483
Singapore Singapore
-258271934
Slovakia Slovakia
3
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
-516543867
United Kingdom United Kingdom
257424962
United States United States
-516543869
Unknown Country Unknown Country
514841824

Downloads

China China
30252305
Czechia Czechia
1
Estonia Estonia
-1494885653
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
-1494885650
Hungary Hungary
1
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Japan Japan
2
Lithuania Lithuania
1
Luxembourg Luxembourg
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
1291985
Romania Romania
1
Russia Russia
6
Slovakia Slovakia
3
Ukraine Ukraine
-516543866
United Kingdom United Kingdom
540343
United States United States
-516543868
Unknown Country Unknown Country
2043630

Files

File Size Format Downloads
Savchuk_torhivlia.pdf 426.5 kB Adobe PDF 306236544

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.