Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43408
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Організаційно-економічний механізм управління споживчим капіталом підприємства
Other Titles Организационно-экономический механизм управления потребительским капиталом предприятия
Organizational-economic mechanism of enterprise’s customer capital management
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Hryshchenko, Olena Fedorivna
ORCID
Keywords споживчий капітал
організаційно-економічний механізм
механізм управління
інформаційні потоки
реінжиніринг
потребительский капитал
организационно-экономический механизм
механизм управления
информационные потоки
реинжиниринг
customer capital
organizational and economic mechanism
management mechanism
information flow
reengineering
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43408
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Голишева, Є.О. Організаційно-економічний механізм управління споживчим капіталом підприємства [Текст] / Є.О. Голишева, О.Ф. Грищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 4. - С. 209-223.
Abstract У статті проаналізовано передумови та розроблено засади організаційно-економічного механізму управління споживчим капіталом підприємства. Визначено логічно-структурну схему механізму управління споживчим капіталом та деталізовано сутність його підсистем. Наведено проблемно-цільову структуру управління споживчим капіталом як таку, що найбільш повно відповідає поставленим завданням організаційно-економічного механізму
В статье проанализированы предпосылки и разработаны основы организационно- экономического механизма управления потребительским капиталом предприятия. Определена логично-структурная схема механизма управления потребительским капиталом и детализирована сущность его подсистем. Приведена проблемно-целевая структура управления потребительским капиталом как структура, которая наиболее целесообразно соответствующая поставленным задачам организационно-экономического механизма.
The aim of the article is to analyze the conditions and development bases of organizational and economic mechanism of the enterprise’s customer capital.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Bulgaria Bulgaria
1
Canada Canada
1
China China
63651047
Czechia Czechia
1
Finland Finland
1
France France
33800048
Germany Germany
112520
Greece Greece
22977
Ireland Ireland
281087533
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3831
Ukraine Ukraine
1745337014
United Kingdom United Kingdom
141564
United States United States
63651049
Unknown Country Unknown Country
63651043

Downloads

Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
545275051
Czechia Czechia
545275036
Finland Finland
545275047
France France
33800049
Germany Germany
503075
India India
1
Ireland Ireland
16900027
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Poland Poland
77177
Qatar Qatar
1
Russia Russia
306450
Ukraine Ukraine
1745337015
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
63651046
Unknown Country Unknown Country
63651044

Files

File Size Format Downloads
Holysheva_spozhyvchyi_kapital.pdf 445,74 kB Adobe PDF -734916272

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.