Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43497
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Гео-контекстний маркетинг: діалог споживача та рекламодавця
Authors Біленко, В.О.
Keywords маркетинг
marketing
реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43497
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біленко, В.О. Гео-контекстний маркетинг: діалог споживача та рекламодавця [Текст] / В.О. Біленко; наук. кер. С. М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 264-265.
Abstract Постійний розвиток інформаційних послуг призводить до зміни споживчого ставлення та поведінки на ринку. Активне залучення бізнесу у позиціонування товарів та послуг за допомогою соціальних мереж та їх укорінення у наше повсякденне життя, а також підвищення «мобільності» суспільства є важливими рушійними факторами для зміни стандартів обслуговування.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
461
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
921
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
208
United Kingdom United Kingdom
1843
United States United States
231
Unknown Country Unknown Country
15

Downloads

Australia Australia
1
China China
2
Germany Germany
2
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
3684
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
209
Unknown Country Unknown Country
34

Files

File Size Format Downloads
Bilenko_marketynh.pdf 269,7 kB Adobe PDF 3934

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.