Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43510
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості просуваня товарів промислового вжитку в інтернет – середовищі
Authors Derykolenko, Anna Oleksandrivna
Keywords реклама
advertising
маркетинг
marketing
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43510
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Дериколенко, А.О. Особливості просуваня товарів промислового вжитку в інтернет – середовищі [Текст] / А.О. Дериколенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 267-268.
Abstract Створення методичних і методологічних принципів просування товарів промислового вжитку в інтернет – мережі на сьогоднішній день набуває значної ваги. Використання доступних, відносно недорогих інструментів дозволяє невеликим виробничим компаніям заявити про себе на вітчизняних на міжнародних ринках.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
718
Slovakia Slovakia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
331
United Kingdom United Kingdom
2863
United States United States
358
Unknown Country Unknown Country
15

Downloads

China China
1
Egypt Egypt
1
Germany Germany
4293
Ukraine Ukraine
304
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
332
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Derykolenko_reklama.pdf 258,79 kB Adobe PDF 4935

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.