Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43845
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз обмежень у рекламній діяльності з боку держави
Authors Тесленко, Л.
Павлюк, А.
Keywords рекламна діяльність
рекламная деятельность
promotional activities
реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/43845
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тесленко, Л. Аналіз обмежень у рекламній діяльності з боку держави [Текст] / Л. Тесленко, А. Павлюк; наук. кер. Л.Ю. Сагер // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 27 травня 2015 р. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, М.М. Петрушенка. - Суми : СумДУ, 2015. - С. 297-298.
Abstract Рeклама – спeціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з мeтою одeржання прибутку.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
3
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
417
Ukraine Ukraine
188
United Kingdom United Kingdom
834
United States United States
209
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

China China
2
France France
2
Germany Germany
2
Hungary Hungary
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
168
United Kingdom United Kingdom
835
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Teslenko_reklamna_diialnist.pdf 268,11 kB Adobe PDF 1015

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.