Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44135
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Прикладні аспекти створення підсистеми адаптивного тестування знань студентів
Authors Титаренко, Н.В.
Bondar, Oleksandr Viacheslavovych  
Keywords тестування
тестирование
testing
C++ Builder
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/44135
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Титаренко, Н.В. Прикладні аспекти створення підсистеми адаптивного тестування знань студентів [Текст] / Н.В. Титаренко, О.В. Бондар // Інформатика, математика, автоматика : матеріали та програма науково-технічної конференції, м. Суми, 22-27 квітня 2013 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 67.
Abstract Аналіз можливостей традиційного тестування, що застосовується в навчанні в якості основного методу контролю знань, однозначно вказує на необхідність впровадження нової форми оцінювання знань студентів – адаптивного тестування. Вона дозволить підвищити ефективність оцінювальних процедур за рахунок індивідуалізації процедури тестування та надання студ.у спеціальним чином ранжованих за рівнем складності завдань, що відповідають його рівню підготовки, завдяки чому збільшиться точність оцінювання знань, мінімізується кількість завдань та час виконання [1, 2].
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
4
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
683
Ukraine Ukraine
203
United Kingdom United Kingdom
1367
United States United States
455
Unknown Country Unknown Country
14

Downloads

Germany Germany
456
Ukraine Ukraine
178
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
Tytarenko_testuvannia.pdf 315,05 kB Adobe PDF 639

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.