Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4470
Title: Розробка наукових основ маркетингу інновацій
Authors: Illiashenko, Serhii Mykolaiovych 
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna 
Prokopenko, Olha Volodymyrivna
Shypulina, Yuliia Serhiivna 
Bilovodska, Olena Anatoliivna 
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Shkola, Viktoriia Yuriivna
Symonenko, Mariia Yuriivna
Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych
Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych 
Troian, Mariia Yuriivna
Nahornyi, Yevhen Ihorovych 
Гладенко, Ю.М.
Keywords: маркетинг інновацій
ідеї інновацій
потенціал інноваційного розвитку
Issue Year: 2009
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Розробка наукових основ маркетингу інновацій : звіт про НДР (проміжний) / Керівн. С.М. Ілляшенко. — Суми : СумДУ, 2009. — 300 с.
Abstract: Об’єкт дослідження – процеси маркетингового обґрунтування і супроводження інноваційної діяльності підприємств і установ. Мета роботи – наукове обґрунтування і розробка теоретико-методологічних та методичних засад маркетингу інновацій, як концепції ринкової діяльності господарюючих суб’єктів на шляху інноваційного розвитку. Методи дослідження – системний підхід, аналіз, діалектичний метод пізнання, фундаментальні положення сучасних економічних теорій, сучасні концепції маркетингу та інноватики, метод логічного узагальнення, системно-структурний аналіз, факторний аналіз, методи експертних оцінок, структурно-логічного моделювання. Досліджено еволюцію сучасного маркетингу, окреслено роль маркетингу та інновацій у забезпеченні економічного розвитку, висвітлено сутність та завдання маркетингу інновацій. Визначено особливості аналізу ринку, виконано системний аналіз і запропоновані рекомендації щодо застосування методів генерування і відбору ідей товарних інновацій. Розроблено підходи до формування теоретико-методичних основ комплексу маркетингу інновацій, зокрема, товарної і розподільчої політики, політики просування. Удосконалено теоретико-методичні засади управління потенціалом інноваційного розвитку підприємств на засадах маркетингу інновацій і інноваційного маркетингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4470
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4470
Type: Technical Report
Appears in Collections:Звіти з наукових досліджень

Views
Other120
Canada1
China7
Germany13
Spain1
France3
United Kingdom3
Italy1
Netherlands6
Pakistan1
Poland4
Russia21
Slovakia1
Turkey2
Ukraine210
United States84
Downloads
Other1090
Canada1
China4
Czech Republic2
Germany4
Spain1
EU12
France44
United Kingdom4
Georgia1
South Korea2
Netherlands1
Poland3
Russia46
Ukraine845
United States5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
il.pdf2.98 MBAdobe PDF2065Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.