Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45173
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Завдання маркетингу і менеджменту знань на сучасному етапі економічного розвитку
Other Titles The task of marketing and management of knowledge at the present stage of economic development
Задачи маркетинга и менеджмента знаний на современном этапе экономического развития
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Keywords маркетинг знань
маркетинг знаний
marketing of knowledge
менеджмент знань
менеджмент знаний
management of knowledge
інноваційний розвиток
инновационное развитие
innovative development
Type Article
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/45173
Publisher Одеса: ТЕС
License
Citation Ілляшенко С.М. Завдання маркетингу і менеджменту знань на сучасному етапі економічного розвитку / СМ. Ілляшенко // Маркетингові і цифрові технології: зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 26-27 травня 2016 р., м. Одеса / Г.О. Оборський, С.В. Філіпова, М.А. Окландер; Одеський нац-ний політех-ний ун-т. - Одеса: ТЕС, 2016. - С. 74-76.
Abstract Сформовано комплекс завдань щодо розроблення методологічного та теоретико-методичного забезпечення ринково-орієнтованого управління знаннями в системі інноваційного розвитку на національному, регіональному, галузевому рівнях, а також рівні окремих організацій. Їх практична реалізація є однією з передумов переходу вітчизняної економіки на інноваційний шлях розвитку в руслі концепції інноваційного випередження.
Сформирован комплекс задач касающихся разработки методологического и теоретико-методического обеспечения риночно-ориентированного управления знаниями в системе инновационного развития на национальном, региональном, отраслевом уровнях, а также уровне отдельных организаций. Их практическая реализация является одним из предусловий перехода отечественной экономики на инновационный путь развития в русле концепции инновационного опережения.
Formed complex tasks for the development of the methodological and theoretical-methodical support of market-oriented knowledge management system innovative development at the national, regional, and sectoral levels, as well as the level of individual organizations. Their practical implementation is one of the prerequisites for the transition of the national economy to the innovation way of development in the concept of the innovation curve.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
3
Germany Germany
4
Greece Greece
1
Italy Italy
1
Poland Poland
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
525
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
25
Unknown Country Unknown Country
14

Downloads

Germany Germany
3
Peru Peru
1
Ukraine Ukraine
468
United States United States
4
Unknown Country Unknown Country
21

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_Odesa_2016.pdf 150,81 kB Adobe PDF 497

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.