Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46367
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Development of the stakeholder marketing at the enterprises in transportation and logistic system
Other Titles Розвиток маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи
Развитие маркетинга стейкхолдеров на предприятиях транспортно-логистической системы
Authors Popova, N.V.
Shynkarenko, V.G.
Keywords transportation and logistic service marketing
stakeholder marketing
stakeholder marketing development
stakeholder approach
transportation and logistic system enterprises
transport and logistic clusters
маркетинг транспортно-логістичних послуг
маркетинг стейкхолдерів
розвиток маркетингу стейкхолдерів
стейкхолдерський підхід
підприємства транспортно-логістичної системи
транспортно-логістичні кластери
маркетинг транспортно-логистических услуг
маркетинг стейкхолдеров
развитие маркетинга стейкхолдеров
предприятия транспортно-логистической системы
транспортно-логистические кластеры
Type Article
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46367
Publisher Sumy State University
License
Citation Popova, N.V. Development of the stakeholder marketing at the enterprises in transportation and logistic system [Текст] / N.V. Popova, V.G. Shynkarenko // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 3. - С. 66-75.
Abstract The article deals with problems of stakeholder marketing development at the enterprises in transportation and logistic system in the cluster network. The conceptual model of the development is suggested on the basis of stakeholder marketing peculiaritiesan alysis. Mechanism of realization considering perspectives to form transportation and logistic clusters in Ukraine is also proposed. Further areas for scientific studies on stakeholder marketing development are defined in the article.
У статті розглядаються проблеми розвитку маркетингу стейкхолдерів на підприємствах транспортно-логістичної системи в кластерній мережі. На основі аналізу особливостей маркетингу стейкхолдерів запропонована концептуальна модель його розвитку, а також механізм реалізації з урахуванням перспектив формування транспортно-логістичних кластерів в Україні. Визначені подальші напрямки наукових досліджень відносно розвитку маркетингу стейкхолдерів.
В статье рассматриваются проблемы развития маркетинга стейкхолдеров на предприятиях транспортно-логистической системы в кластерной сети. На основе анализа особенностей маркетинга стейкхолдеров предложена концептуальная модель его развития, а также механизм реализации с учетом перспектив формирования транспортно-логистических кластеров в Украине. Определены дальнейшие направления научных исследований относительно развития маркетинга стейкхолдеров.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
3
Greece Greece
1
Guatemala Guatemala
1
India India
41308
Iran Iran
1503
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
1
Netherlands Netherlands
22532
Panama Panama
1
Romania Romania
3
Thailand Thailand
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
698
United Kingdom United Kingdom
15021
United States United States
1504
Unknown Country Unknown Country
31

Downloads

Argentina Argentina
1
China China
3
France France
1
Germany Germany
3
India India
1
Iran Iran
1
Latvia Latvia
1
Macao SAR China Macao SAR China
1
Malaysia Malaysia
1
Romania Romania
3
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
697
United Kingdom United Kingdom
15022
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
55

Files

File Size Format Downloads
Popova_Shynkarenko.pdf 299,14 kB Adobe PDF 15792

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.