Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46614
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Интеллектуальный анализ данных о безошибочности операторов Call-центра. Подход к построению классификатора
Authors Kryvodub, Anna Serhiivna
Lavrov, Yevhenii Anatoliiovych
Шапочка, Ю.С.
Keywords call-центр
call-center
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46614
Publisher Сумский государственный университет
License
Citation Криводуб, А.С. Интеллектуальный анализ данных о безошибочности операторов Call-центра. Подход к построению классификатора [Текст] / А.С. Криводуб, Ю.С. Шапочка, Е.А. Лавров // Інформатика, математика, автоматика: матеріали та програма науково-технічної конференції, м. Суми, 18-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко. - Суми: СумДУ, 2016. - С. 93.
Abstract В данном исследовании поставлена задача анализа возможности использования накопленных статистических данных для прогнозирования безошибочности. На начальной стадии исследования принято решение ограничиться учетом загруженности и коэффициента очереди.
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1
China China
1136
France France
3
Germany Germany
2
Hungary Hungary
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
284
Oman Oman
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
123
United Kingdom United Kingdom
569
United States United States
142
Unknown Country Unknown Country
6

Downloads

China China
1
Germany Germany
3
Russia Russia
1
Taiwan Taiwan
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
122
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
141
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Kryvodub.pdf 451,72 kB Adobe PDF 273

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.