Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46885
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Вияви гендерної семіотики у мові реклами: міжкультурні паралелі
Authors Yehorova, Olesia Ivanivna  
Коротун, А.Г.
Keywords гендерна рівність
гендерное равенство
gender equality
реклама
advertising
социальные коммуникации
соціальні комунікації
social communication
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46885
Publisher Cумський державний університет
License
Citation Єгорова, О.І. Вияви гендерної семіотики у мові реклами: міжкультурні паралелі [Текст] / О.І. Єгорова, А.Г. Коротун // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. А.М. Костенко. - Суми: СумДУ, 2016. - С. 167-169.
Abstract Високий інтерес до гендерних проявів у соціальній комунікації невипадковий, адже саме гендерний вимір лежить в основі побутових стереотипів, які, як на лакмусовому папірці, відбиваються у рекламі. При цьому реклама виявляється середовищем інтеракції різних семіотичних систем (мови, жестів, кольорів, графіки тощо), від вдалого поєднання яких залежить успіх кожної окремої рекламної акції.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
1
Finland Finland
1
Georgia Georgia
1
Germany Germany
3
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
986
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
302
United Kingdom United Kingdom
3944
United States United States
661
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

China China
4
France France
1
Germany Germany
3
Philippines Philippines
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
303
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
15

Files

File Size Format Downloads
Yehorova.pdf 1,92 MB Adobe PDF 331

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.