Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46885
Title: Вияви гендерної семіотики у мові реклами: міжкультурні паралелі
Authors: Yehorova, Olesia Ivanivna 
Коротун, А.Г.
Keywords: гендерна рівність
гендерное равенство
gender equality
реклама
advertising
социальные коммуникации
соціальні комунікації
social communication
Issue Year: 2016
Publisher: Cумський державний університет
Citation: Єгорова, О.І. Вияви гендерної семіотики у мові реклами: міжкультурні паралелі [Текст] / О.І. Єгорова, А.Г. Коротун // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. А.М. Костенко. - Суми: СумДУ, 2016. - С. 167-169.
Abstract: Високий інтерес до гендерних проявів у соціальній комунікації невипадковий, адже саме гендерний вимір лежить в основі побутових стереотипів, які, як на лакмусовому папірці, відбиваються у рекламі. При цьому реклама виявляється середовищем інтеракції різних семіотичних систем (мови, жестів, кольорів, графіки тощо), від вдалого поєднання яких залежить успіх кожної окремої рекламної акції.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46885
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ІФСК)

Views
Other9
Belgium1
Canada1
China1
Germany3
United Kingdom1
Georgia1
Italy1
Russia1
Ukraine14
United States8
Downloads
Other12
China4
Germany3
Philippines1
Russia1
Ukraine7
United States2


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Yehorova.pdf1.92 MBAdobe PDF30Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.