Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46925
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах
Authors Chulanova, Halyna Valeriivna  
Шевченко, С.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9961-0308
Keywords гендерна рівність
гендерное равенство
gender equality
реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46925
Publisher Cумський державний університет
License
Citation Шевченко, С.В. Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах [Текст] / С.В. Шевченко, Г.В. Чуланова // Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства: матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів, м. Суми, 21-22 квітня 2016 р. / Відп. за вип. А.М. Костенко. - Суми: СумДУ, 2016. - С. 228-230.
Abstract Рекламний текст є основною частиною рекламного повідомлення. Він має прагматичний аспект, адже кінцева мета цього тексту – вплинути на адресата та спонукати його до дії. Саме задля реалізації цієї мети і використовуються різноманітні мовні засоби, серед яких є і гендерно марковані одиниці.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
63409
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
130781
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1312160
United Kingdom United Kingdom
657865
United States United States
2623957
Unknown Country Unknown Country
21

Downloads

China China
4
Germany Germany
2623957
Lithuania Lithuania
1
Peru Peru
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
2623957
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4788202
Unknown Country Unknown Country
29

Files

File Size Format Downloads
Shevchenko.pdf 1,7 MB Adobe PDF 10036153

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.