Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46997
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Manage contacts with customers sports services
Authors Kowalski, S.
Keywords спорт
sport
спортивное соревнование
спортивне змагання
sporting event
вболівальники
болельщики
supporters
management model
модель управления
модель управління
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/46997
Publisher Tkachov O.O.
License
Citation Kowalski, S. Manage contacts with customers sports services [Текст] / S. Kowalski // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 12-13.
Abstract The article presents results of research stakeholders management in groups of local sports clubs in Poland. In this study sports fans are displayed as the recipient of the product sports.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
3
Indonesia Indonesia
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
425
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
189
United Kingdom United Kingdom
851
United States United States
850
Unknown Country Unknown Country
14

Downloads

China China
4
France France
4
Germany Germany
7
Italy Italy
6
Poland Poland
1
Slovakia Slovakia
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
190
United Kingdom United Kingdom
852
United States United States
212
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Kowalski_sport.pdf 259,39 kB Adobe PDF 1280

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.