Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47098
Title: Innovation in marketing of Tata motors
Authors: Taraniuk, Leonid Mykolaiovych
Gourango, Mahapatro
Keywords: automotive company
автомобильная компания
автомобільна компанія
маркетинг
marketing
інновації
инновации
innovations
устойчивое развитие
сталий розвиток
sustainable development
виртуальный тест-драйв
віртуальний тест-драйв
virtual test drive
Issue Year: 2016
Publisher: Tkachov O.O.
Citation: Taraniuk, L.M. Innovation in marketing of Tata motors [Текст] / L.M. Taraniuk, Mahapatro Gourango // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 24-26.
Abstract: Tata Motors Limited (formerly TELCO, short for Tata Engineering and Locomotive Company) is an Indian multinational automotive manufacturing company headquartered in Mumbai, Maharashtra, India, and a subsidiary of the Tata Group. Its products include passenger cars, trucks, vans, coaches, buses, construction equipment and military vehicles. It is the world's 5th-largest motor vehicle manufacturing company, fourth-largest truck manufacturer, and second-largest bus manufacturer by volume.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47098
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other21
Australia2
Canada1
China1
Germany3
France3
United Kingdom8
India2
Iran1
Latvia2
Netherlands1
New Zealand1
Philippines1
Pakistan1
Serbia1
Singapore2
Ukraine3
United States3
South Africa1
Downloads
Other15
Argentina1
Australia1
Bulgaria2
Canada1
Germany3
France2
United Kingdom4
Indonesia1
India2
Iran1
Italy1
Netherlands1
Singapore1
Ukraine1
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Taraniuk_innovations.pdf296.94 kBAdobe PDF38Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.