Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47098
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Innovation in marketing of Tata motors |
Authors |
Taraniuk, Leonid Mykolaiovych
Gourango, Mahapatro |
Keywords |
automotive company автомобильная компания автомобільна компанія маркетинг marketing інновації инновации innovations устойчивое развитие сталий розвиток sustainable development виртуальный тест-драйв віртуальний тест-драйв virtual test drive |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2016 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47098 |
Publisher | Tkachov O.O. |
License | |
Citation | Taraniuk, L.M. Innovation in marketing of Tata motors [Текст] / L.M. Taraniuk, Mahapatro Gourango // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 24-26. |
Abstract |
Tata Motors Limited (formerly TELCO, short for Tata Engineering and Locomotive Company) is an Indian multinational automotive manufacturing company headquartered in Mumbai, Maharashtra, India, and
a subsidiary of the Tata Group. Its products include passenger cars, trucks, vans, coaches, buses, construction equipment and military vehicles. It is the world's 5th-largest motor vehicle manufacturing company, fourth-largest truck manufacturer, and second-largest bus manufacturer by volume. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

2

1

1

3

71

1

2

1

2

1

1

1

1

1

2

1

1407

8

3

32
Downloads

1

1

2

1

2

3

2

1

1

1

1

1

1408

4

1

25
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Taraniuk_innovations.pdf | 296,94 kB | Adobe PDF | 1455 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.