Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47109
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування системи інновацій у маркетинговій політиці підприємства
Authors Афанасьєва, О.П.
ORCID
Keywords маркетингова політика
маркетинговая политика
marketing policy
інструменти маркетингу
инструменты маркетинга
marketing tools
інновації
инновации
innovations
діяльність підприємства
деятельность предприятия
сompany activities
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47109
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Афанасьєва, О.П. Формування системи інновацій у маркетинговій політиці підприємства [Текст] / О.П. Афанасьєва // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 34-35.
Abstract Сучасні трансформаційні зміни у вітчизняній економіці відбилися на стані споживчого ринку. Поряд із позитивними тенденціями, серед основних проблем галузі – зростання внутрішнього та зовнішнього конкурентного тиску та падіння купівельної спроможності населення, у вирішенні яких підприємства спираються на пошук ефективних методів застосування інструментів маркетингу, зокрема, розроблення адекватної до зовнішніх умов маркетингової політики на основі інновацій.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
819
China China
13122966
Germany Germany
6708564
Greece Greece
5745
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
158164
Lithuania Lithuania
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
1132323
United Kingdom United Kingdom
588327
United States United States
3396696
Unknown Country Unknown Country
1132322

Downloads

China China
1
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Thailand Thailand
1
Ukraine Ukraine
3396695
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
13122966
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Afanaseva_marketing_policy.pdf 412,66 kB Adobe PDF 16519671

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.