Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47128
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Актуальні тенденції розвитку торговельних форматів на ринку алкоголю
Authors Брайко, М.Г.
Голубьонкова, О.О.
Солодова, О.С.
Keywords алкогольні напої
alcohol
роздрібна торгівля
розничная торговля
retail
алкогольные напитки
електронна торгівля
электронная торговля
electronic commerce
ринкова економіка
рыночная экономика
market economy
конкуренція
конкуренция
competition
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47128
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Брайко, М.Г. Актуальні тенденції розвитку торговельних форматів на ринку алкоголю [Текст] / М.Г. Брайко, О.О. Голубьонкова, О.С. Солодова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 46-47.
Abstract Спеціалізований алкогольний роздріб в Україні представлено переважно у форматах виномаркетів й винних бутиків.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
28
Greece Greece
5069
Ireland Ireland
208238
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
821
United Kingdom United Kingdom
3378
United States United States
151521
Unknown Country Unknown Country
12

Downloads

Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Ukraine Ukraine
28769
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
151520
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Brayko_competition.pdf 346,8 kB Adobe PDF 180298

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.