Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47203
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості застосування інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції вітчизняних промислових підприємств на ринку
Other Titles Особености применения инструментов интернет-маркетинга для продвижения продукции отчественных промышленных предприятий на рынке
Features of application of Internet marketing tools to promote products of domestic industrial enterprises on the market
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Derykolenko, Anna Oleksandrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
http://orcid.org/0000-0003-4971-5472
Keywords інтернет-маркетинг
интернет-маркетинг
Internet marketing
просування
продвижение
promotion
промислова продукція
промышленная продукцияя
industrial products
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47203
Publisher Видавництво Львівської політехніки
License
Citation Ілляшенко, С.М. Особливості застосування інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції вітчизняних промислових підприємств на ринку [Текст] / С.М. Ілляшенко, Н.С. Ілляшенко, А.О. Дериколенко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту: тези доповідей ХІ Міжнародної науково-практичної конференції. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. - C. 85-87.
Abstract Окреслено основні інструменти інтернет-маркетингу, що їх застосовують вітчизняні підприємства для просування своєї продукції (основну увагу приділено on-line каналам просування, оскільки вони є ефективнішими за of-line.
Очерчены основные инструменты интернет-маркетинга, которые используют отечественные предприятия для продвижения своей продукции (основное внимание уделено on-line каналам продвижения, поскольку они являются более эффективными чем of-line).
Outlines the basic tools of Internet marketing that they used domestic enterprises to promote their products (primary attention is given to on-line channels of promotion because they are more efficient for of-line).
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Denmark Denmark
1
France France
1
Germany Germany
36
Greece Greece
16124
Ireland Ireland
183492
Lithuania Lithuania
1
Mexico Mexico
1
Netherlands Netherlands
2688
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
67687402
United Kingdom United Kingdom
6906718
United States United States
13802687
Unknown Country Unknown Country
23387823

Downloads

Belarus Belarus
1
Belgium Belgium
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Peru Peru
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Spain Spain
1
Ukraine Ukraine
67687402
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
111986980
Unknown Country Unknown Country
53

Files

File Size Format Downloads
Illiashenko_tezi_2016.pdf 312,85 kB Adobe PDF 179674449

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.