Просмотр по ключевому слову promotion


Показаны результаты 1 - 20 из 56
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2019 Company’s image and greenwashing in the framework of green investment concept Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Chygryn, Olena Yuriivna Article -1176127997 1092388914
2021 Formation of Public Opinion on Organ Donation in Ukraine Khomenko, Liliia Mykolaivna; Kwilinski, A.; Karpishchenko, N. Article 549723836 995586084
2019 Green branding as a driver to boost the development of green investment market Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Chygryn, Olena Yuriivna; Liulov, Oleksii Valentynovych Article -829729166 846023694
2020 Green production and green competitiveness: linking between categories Chygryn, Olena Yuriivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Kostornova, S. Conference Papers 975538707 -932688606
2019 Inbound marketing: practical aspects of promoting goods and services in ecommerce Baranchenko, Ye.; Aksom, H.; Zhylinska, O.; Firsova, S.; Datskova, D. Article 6159161 8977006
2021 Leadership Hiring: Does the Promotional Practice and Selection in Public Service Result in Placing Highly Skilled Experts in Our Communities? Brown, D. Article -888597543 -1593491322
2021 Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis Rosokhata, Anna Serhiivna; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Kropyva, Viacheslav Viktorovych Article 73159545 -1900546309
2018 Pillars of internal marketing and their impact on staff performance AL-Ghaswyneh, O.F.M. Article 1577521522 574945321
2013 PR-комунікації сучасних підприємств Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -206554039 345819942
2023 Promotion of Blood Service Facilities of Ukraine in Social Networks Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 29 23
2014 Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association Sowier-Kasprzyk, I. Article -1870697015 -1304154578
2021 Scarcity marketing as an effective marketing tool (on the example of Clubhouse) Павленко, М.С.; Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 977997085 738345154
2012 SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Савченко, О.С. Article 1038819696 1426419212
2021 Social media marketing: сучасні тренди Пронькіна, А.М. Bachelous Paper -1108586336 -187428263
2015 Stickers as effective means of advertising Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С. Article 183479244 309060987
2017 The promotion of phisical activity in shockvertising campaigns Widawska-Stanisz, A.; Sowier-Kasprzyk, I. Article -659087699 -856600907
2021 Аналіз інструментів маркетингу впливу: світовий досвід Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 1443292834 -793433734
2021 Визначення напрямків удосконалення комплексу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі Шумер, Н.І. Bachelous Paper 724953604 -1327717974
2018 Комунікативна ефективність групи у Facebook як інструменту просування випускової кафедри на ринку науково-освітніх послуг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1433956259 -1424096226
2020 Контент-маркетинг: моушн, фото та графічний дизайн Шафорост, Ю.В. Masters thesis 789261203 796072955