Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Савченко, О.С.
Keywords інтернет-маркетинг
SEO-оптимізація
пошукова оптимізація
інтернет-магазин
просування
интернет-маркетинг
SEO-оптимизация
поисковая оптимизация
интернет-магазин
продвижение
Internet-marketing
SEO
search optimization
Internet shop
promotion
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Ілляшенко, Н.С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 63-74.
Abstract У роботі досліджено основні складові поняття SEO-оптимізації, систематизовано й наочно подано його різновиди та категорії. Визначено місце та роль маркетолога в процесі оптимізації сайта. Запропоновано комплекс заходів з SEO-оптимізації для інтернет-магазину комп’ютерної техніки, визначено їхній порядок і ефективність застосування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
В работе исследовано основные составляющие определения SEO-оптимизация, систематизировано и наглядно представлено его разновидности и категории. Определено место маркетолога в процессе оптимизации сайта. Предложено комплекс мероприятий по SEO-оптимизации для интернет-магазина компьютерной техники, определено их порядок и эффективность использования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
In work main components of SEO determination were researched, its kinds and categories are systematized and visually provided. Place of marketing expert in site optimization was determined. Complex of SEO actions for computer equipment Internet shop is offered, their order and efficiency of use are determined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Belarus Belarus
1
Bulgaria Bulgaria
1
China China
18
Czech Republic Czech Republic
2
EU EU
5
France France
3
Germany Germany
761
Ireland Ireland
1
Latvia Latvia
1
Netherlands Netherlands
6
Norway Norway
1
Romania Romania
1
Russia Russia
61
Slovakia Slovakia
2
Spain Spain
2
Turkey Turkey
16
Ukraine Ukraine
9236
United Kingdom United Kingdom
14
United States United States
100
Unknown Country Unknown Country
293

Downloads

Czech Republic Czech Republic
2
EU EU
2
France France
29
Germany Germany
5
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
49
Taiwan Taiwan
1
Ukraine Ukraine
9239
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
3
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
808

Files

File Size Format Downloads
Internet-marketing.pdf 371,89 kB Adobe PDF 10147

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.