Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Савченко, О.С.
ORCID
Keywords інтернет-маркетинг
SEO-оптимізація
пошукова оптимізація
інтернет-магазин
просування
интернет-маркетинг
SEO-оптимизация
поисковая оптимизация
интернет-магазин
продвижение
Internet-marketing
SEO
search optimization
Internet shop
promotion
Type Article
Date of Issue 2012
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Ілляшенко, Н.С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу [Текст] / Н.С. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 3. — С. 63-74.
Abstract У роботі досліджено основні складові поняття SEO-оптимізації, систематизовано й наочно подано його різновиди та категорії. Визначено місце та роль маркетолога в процесі оптимізації сайта. Запропоновано комплекс заходів з SEO-оптимізації для інтернет-магазину комп’ютерної техніки, визначено їхній порядок і ефективність застосування. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
В работе исследовано основные составляющие определения SEO-оптимизация, систематизировано и наглядно представлено его разновидности и категории. Определено место маркетолога в процессе оптимизации сайта. Предложено комплекс мероприятий по SEO-оптимизации для интернет-магазина компьютерной техники, определено их порядок и эффективность использования. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
In work main components of SEO determination were researched, its kinds and categories are systematized and visually provided. Place of marketing expert in site optimization was determined. Complex of SEO actions for computer equipment Internet shop is offered, their order and efficiency of use are determined. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29141
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
1
Bulgaria Bulgaria
1
China China
18
Czechia Czechia
96696
EU EU
5
France France
506229
Germany Germany
1110725356
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1308052279
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1783925869
Netherlands Netherlands
506225
Norway Norway
1
Poland Poland
121437
Romania Romania
1
Russia Russia
1783925870
Slovakia Slovakia
2
Spain Spain
2
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
16
Ukraine Ukraine
1375618877
United Kingdom United Kingdom
1061140101
United States United States
-1764266241
Unknown Country Unknown Country
159980
Vietnam Vietnam
385608574

Downloads

Austria Austria
1061140103
Cyprus Cyprus
1
Czechia Czechia
1783925860
EU EU
2
Estonia Estonia
1
Finland Finland
173922
France France
545898104
Georgia Georgia
1
Germany Germany
1061140105
India India
1
Ireland Ireland
-1764266224
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1434929395
Netherlands Netherlands
176266
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
1061140117
Romania Romania
-609184067
Russia Russia
545898108
Slovakia Slovakia
-1764266232
Spain Spain
1
Sweden Sweden
107504800
Switzerland Switzerland
1
Taiwan Taiwan
107504806
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
-1543813288
United Arab Emirates United Arab Emirates
1
United Kingdom United Kingdom
-1764266234
United States United States
1375618877
Unknown Country Unknown Country
1061140114
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Internet-marketing.pdf 371,89 kB Adobe PDF -1594572751

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.