Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34335
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association
Other Titles Стратегия продвижения для некоммерческой организации на примере Восточно-Европейской Ассоциации арт-терапии
Стратегія просування для некомерційної організації на прикладі Східно-Європейської Асоціації арт-терапії
Authors Sowier-Kasprzyk, I.
Keywords marketing
promotion
non-profit organization
promotion strategy
public relations
маркетинг
просування
некомерційна організація
стратегія просування
паблік рілейшенз
продвижение
некоммерционная организация
стратегия продвижения
паблик рилейшенз
Type Article
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34335
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Sowier-Kasprzyk, I. Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association [Текст] / I. Sowier-Kasprzyk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 116-123.
Abstract Eastern European Art Therapy Association (EEATA) engaged in teaching art therapy techniques which are used by doctors for the treatment of patients. Promotion plays a crucial role in the dissemination of this useful activity. The paper presents a project which includes such issues as the concept of promoting, encouraging and promoting the role of tools and their use in promoting of EEATA. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34335
Східно-Європейська Асоціація арт-терапії (СЄААТ) є організацією, що займається дослідженням технологій арт-терапії, які використовуються лікарями в лікуванні пацієнтів. Стратегії просування відіграють важливу роль у популяризації цієї діяльності. У статті представлено проект просування, що включає концепцію просування та інструменти, які будуть застосовуватися. Також звернена увага на роль інструментів просування у зростанні кількості прихильників аналізованої організації. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34335
Восточно-Европейская Ассоциация арт-терапии (ВЕААТ) является организацией, которая занимается исследованием технологий арт-терапии, которые используюттся врачами в лечении пациентов. Стратегии продвижения играют важную роль в популяризации этой деятельности. В статье представлен проект продвижения, который включает концепцию продвижения, инструменты, которые будут использоваться. Также обращено внимание на роль инструментов продвижения в увеличении количества сторонников анализированной организации. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34335
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

A1 A1
1
Bangladesh Bangladesh
1
Canada Canada
1
China China
1
Finland Finland
1
Germany Germany
41513
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
41512
Netherlands Netherlands
1
North Macedonia North Macedonia
2
Philippines Philippines
2
Poland Poland
1
Qatar Qatar
1
Russia Russia
15
Saudi Arabia Saudi Arabia
1
South Africa South Africa
2
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
2345
United Kingdom United Kingdom
15570
United States United States
23354
Unknown Country Unknown Country
68
Vietnam Vietnam
124401

Downloads

Brazil Brazil
1
Canada Canada
3
China China
2604
France France
1
Germany Germany
2
Iran Iran
1
Italy Italy
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
2344
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
23355
Unknown Country Unknown Country
112
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Sowier-Kasprzyk_promotion.pdf 356,55 kB Adobe PDF 28430

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.