Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47305
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль та місце педагогічних коледжів в системі сучасної вищої освіти
Authors Пиндик, О.Г.
Keywords педагогічні коледжі
pedagogical colleges
педагогические колледжи
вища освіта
higher education
высшее образование
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47305
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Пиндик, О.Г. Роль та місце педагогічних коледжів в системі сучасної вищої освіти [Текст] / О.Г. Пиндик // Освіта, наука та виробництво: розвиток і перспективи : матеріали І Всеукраїнської науково-методичної конференції, м. Шостка, 21 квітня 2016 р. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 216-217.
Abstract Аналізуючи освітню галузь перших років незалежності України, можна відмітити тенденцію активного заснування нових навчальних закладів. Проте, як показує аналіз навчальних закладів за професійною спрямованістю підготовки кадрів, серед таких закладів не виникло жодного педагогічного училища (на той момент) або коледжу. Це свідчить про те, що усі ті педагогічні коледжі, які існують на даний час, а їх, судячи зі статистики, 53 – були засновані до часів незалежності України і продовжують існувати як потужні заклади зі своєю унікальною системою практичної підготовки, накопиченим досвідом та традиціями.
Appears in Collections: Наукові видання (ШІ)

Views

Canada Canada
2
China China
2983
France France
1
Germany Germany
2
Italy Italy
1
Netherlands Netherlands
746
Russia Russia
2
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
342
United Kingdom United Kingdom
1492
United States United States
377
Unknown Country Unknown Country
16

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
3
Portugal Portugal
1
Ukraine Ukraine
308
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Pundyk_Coliedge.pdf 820,42 kB Adobe PDF 326

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.