Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47345
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціалізація маркетингової та інноваційної діяльності компаній: причини та результати
Authors Кораблінова, І.А.
ORCID
Keywords інформаційно-комунікаційні технології
информационно-коммуникационные технологии
information and communication technologies
социальный маркетинг
соціальний маркетинг
social marketing
инновации
інновації
innovations
економічні відносини
экономические отношения
economic relations
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47345
Publisher Ткачов О.О.
License
Citation Кораблінова, І.А. Соціалізація маркетингової та інноваційної діяльності компаній: причини та результати [Текст] / І.А. Кораблінова // Маркетинг інновацій і інновації у маркетингу: збірник тез доповідей Х Міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня - 1 жовтня 2016 р. / Відп. за вип. Ю.М. Гладенко. – Суми: Ткачов О.О., 2016. – С. 126-127.
Abstract Відмінною рисою глобальних трансформацій у світі є соціалізація економічних відносин, яка на основі інформаційних та комунікаційних технологій (ІКТ) поступово охоплює різні аспекти діяльності господарських суб’єктів. Якщо раніше компанії реалізовували концепцію соціальної відповідальності як окремий напрямок свого розвитку, то сьогодні вони планують соціальну діяльність у комплексі з маркетингом та інноваціями.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
2
Greece Greece
1384
Ireland Ireland
10594
Italy Italy
5296
Lithuania Lithuania
1
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
115126
United Kingdom United Kingdom
58023
United States United States
39602
Unknown Country Unknown Country
115125

Downloads

China China
39604
Germany Germany
3
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
345158
United Kingdom United Kingdom
1379
United States United States
345158
Unknown Country Unknown Country
2

Files

File Size Format Downloads
Korablinova_social_marketing.pdf 345,75 kB Adobe PDF 731305

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.