Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47410
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання психологічних аспектів в процесі навчання за дистанційною формою
Authors Shapovalov, Serhii Pavlovych  
Vozna, Inha Volodymyrivna
Keywords процес навчання
процесс обучения
learning process
інформаційно-освітній простір
информационно-образовательное пространство
information-educational space
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47410
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Шаповалов, С.П. Використання психологічних аспектів в процесі навчання за дистанційною формою [Текст] / С.П. Шаповалов, І.В. Возна // Шляхи вдосконалення позааудиторної роботи студентів : матеріали науково-методичної конференції, м. Суми, 28-29 квітня 2016 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко; За заг. ред. Л.В. Однодворець та І.М. Пазухи. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 5-6.
Abstract Розвиток інформаційних технологій веде до змін у системі інформаційних взаємозв'язків і взаємовпливів між викладачем та студентом, що викликає потребу створювати не просто архіви гіпертекстів, а розробляти проекти для інтерактивної взаємодії, спілкування в інформаційно-освітньому просторі, що буде дозволяти студенту пізнати нове і, разом з тим, реалізувати свої потенційні можливості.
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Azerbaijan Azerbaijan
1
Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
3
Greece Greece
2435
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
406
Russia Russia
3
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
183
United Kingdom United Kingdom
1622
United States United States
4870
Unknown Country Unknown Country
6

Downloads

China China
5
Germany Germany
3
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
184
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
202
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Shapovalov_Vozna.pdf 679,16 kB Adobe PDF 400

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.