Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47748
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психологічні проблеми контролю успішності студентів
Authors Tarasova, Tetiana Borysivna
ORCID
Keywords сучасна освіта
современное образование
modern education
успішність
успеваемость
Type Article
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/47748
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тарасова, Т.Б. Психологічні проблеми контролю успішності студентів [Текст] / Т.Б. Тарасова // Шляхи вдосконалення позааудиторної роботи студентів : матеріали науково-методичної конференції, м. Суми, 28-29 квітня 2016 р. / Відп. за вип. С.І. Проценко; За заг. ред. Л.В. Однодворець та І.М. Пазухи. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 63-65.
Abstract Контроль та оцінювання є чи не найбільш відповідальними моментами процесу навчання, тому що забезпечують діагностику його результативності, що визнають як педагоги, так і психологи. Виходячи з ідеї Л. С. Виготського про розвивальний ефект навчання, можна з упевненістю стверджувати, що глибинним, психологічно змістовним показником такої результативності є характеристики психічного та особистісного розвитку учнів і студентів.
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
296
China China
1
Germany Germany
3
Greece Greece
3258
Ireland Ireland
15991
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
742786
United Kingdom United Kingdom
241030
United States United States
1987192
Unknown Country Unknown Country
742785

Downloads

China China
1
EU EU
1
France France
15991
Germany Germany
3
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
3733345
United Kingdom United Kingdom
1037
United States United States
3733346
Unknown Country Unknown Country
241035

Files

File Size Format Downloads
Tarasova.pdf 748,63 kB Adobe PDF 7724764

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.