Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48080
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування системи оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства
Authors Tymokhina, Yana Oleksandrivna
ORCID
Keywords оцінка ефективності
оценка эффективности
evaluation of the effectiveness
інтегровані маркетингові комунікації
интегрированные маркетинговые коммуникации
integrated marketing communications
комунікаційна політика
коммуникационная политика
communication policy
промислове підприємство
промышленное предприятие
industrial plant
Type Conference Papers
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48080
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тимохіна, Я.О. Формування системи оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій промислового підприємства [Текст] / Я.О. Тимохіна // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 3-5 вересня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. - Суми : СумДУ, 2013. - С. 95-96.
Abstract Система оцінки ефективності інтегрованих маркетингових комунікацій забезпечує прийняття зважених рішень у комунікаційній політиці підприємства, оскільки вона у кількісному еквіваленті визначає результативність вжитих для просування продукції та бренду підприємства заходів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
France France
1
Germany Germany
226980
Ireland Ireland
13797
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
3212958
United Kingdom United Kingdom
1409770
United States United States
17562705
Unknown Country Unknown Country
3212957

Downloads

Germany Germany
1272
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Norway Norway
1
Ukraine Ukraine
9486238
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
17562706
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Tymokhina_intehrovani_marketynhovi_komunikatsii.pdf 537,28 kB Adobe PDF 27050221

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.