Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4883
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтелектуальний капітал ВНЗ як запорука його інноваційного розвитку: сутність, структура, підходи до оцінки
Other Titles Интеллектуальный капитал ВУЗа как залог его инновационного развития: сущность, структура, подходы к оценке
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Keywords интеллектуальный капитал ВУЗа
инновационное развитие
подсистемы и элементы капитала
оценочные критерии
методика оценки
intellectual capital of high school
innovative development
subsystems and capital elements
estimate criteria
estimation technique
інтелектуальний капітал ВНЗ
інноваційний розвиток
підсистеми і елементи капіталу
оціночні критерії
методика оцінки
Type Article
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4883
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Ілляшенко С.М. Інтелектуальний капітал ВНЗ як запорука його інноваційного розвитку: сутність, структура, підходи до оцінки / С.М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №1. – С. 145-154
Abstract У статті розкрито сутність і зміст інтелектуального капіталу вищого навчального закладу як економічної категорії. Визначена його структура, сформована критеріальна база і розроблені методичні підходи до його оцінки як у комплексі, так і за окремими його підсистемами й елементами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4883
В статье раскрыта сущность и содержание интеллектуального капитала высшего учебного заведения как экономической категории. Определена его структура, сформована критериальная база и разработаны методические подходы к его оценке как в комплексе, так и по отдельным его подсистемам и элементам. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4883
In the article the essence and the maintenance of the intellectual capital of the high educational institution as economic category is opened. Its structure is specified, the criterion base is formed and methodical approaches to its estimation both in a complex, and on its separate subsystems and elements are developed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4883
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

China China
3
EU EU
2
France France
1
Germany Germany
1383
Iran Iran
1
Italy Italy
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
34
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
7050
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
57
Unknown Country Unknown Country
168

Downloads

Bulgaria Bulgaria
1
China China
2
France France
3
Germany Germany
696
Japan Japan
1
Poland Poland
1
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
5390
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
340

Files

File Size Format Downloads
4_2.pdf 209,45 kB Adobe PDF 6440

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.