Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48897
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Математика у створенні комп'ютерних ігор |
Автори |
Черненко, В.В.
Грес, В.М. |
ORCID | |
Ключові слова |
комп'ютерні ігри компьютерные игры computer games |
Вид документа | Тези доповідей |
Дати випуску | 2016 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48897 |
Видавець | Cумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Черненко, В.В. Математика у створенні комп'ютерних ігор [Текст] / В.В. Черненко, В.М. Грес ; наук. кер. О.А. Білоус // Перший крок у науку : матеріали VІІІ студентської конференції, м. Суми, 11 грудня 2016 р. / Відп. за вип. М.Б. Оприско. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 87. |
Короткий огляд (реферат) |
Математичний апарат в комп’ютерних іграх дуже поширений. Так при створенні ігрових об’єктів використовуються системи координат, матриці, вектори, тригонометричні співвідношення, рівняння прямих та ліній і поверхонь другого порядкую, проекції на різні координатні площини. |
Розташовується у зібраннях: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views

1

1

1

1

12776

1

3692

1

1

1

1

43719

259511

493473

86883
Downloads

2

3

1

1

1

493473

10

259510
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Chernenko_kompiuterni_ihry.pdf | 605.88 kB | Adobe PDF | 753001 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.