Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48915
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Культура ведення бізнесу в Німеччині та Китаї: порівняльна характеристика
Authors Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Рязанцева, Ю.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
Keywords культура
культура
culture
бізнес
бизнес
business
Німеччина
Германия
Germany
Китай
Китай
China
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/48915
Publisher Львівський інститут МАУП
License
Citation Сигида Л.О. Культура ведення бізнесу в Німеччині та Китаї: порівняльна характеристика / Л.О. Сигида, Ю.М. Рязанцева // Актуальні проблеми економіки та управління в умовах системної кризи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, 29 листопада 2016 року. – Львів: Львівський інститут МАУП, 2016. – Ч. 1. – С. 96-98.
Abstract Рішення підприємства щодо географічного розширення меж ринків і виходу на міжнародний ринок має бути детально проробленим та обґрунтованим. Адже ведення міжнародного бізнесу є складним процесом, що вимагає врахування великої кількості нюансів. Зокрема, особливої актуальності набувають питання дослідження культури ведення бізнесу в тій чи іншій країні. Як показує практика, саме незнання чи неврахування специфіки ведення бізнесу в певній країні може бути причиною зірвання переговорів та недосягнення домовленостей.
Решение предприятия относительно географического расширения границ рынков и выхода на международный рынок должно быть детально проработанным и обоснованным. Ведь ведения международного бизнеса является сложным процессом, требующим учета большого количества нюансов. В частности, особую актуальность приобретают вопросы исследования культуры ведения бизнеса в той или иной стране. Как показывает практика, именно незнание или неучет специфики ведения бизнеса в данной стране может быть причиной срыва переговоров и недостижения договоренностей.
The decision on enterprise geographic boundaries expand markets and access to the international market should be thoroughly researched and justified. For international business is a complex process that requires consideration of a large number of nuances. Specifically, of particular relevance to the issues of research culture of doing business in a country.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
Czechia Czechia
1
Denmark Denmark
1
Germany Germany
-1234728930
Greece Greece
115908
Ireland Ireland
1127246946
Italy Italy
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
374770521
Slovenia Slovenia
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1798727969
United Kingdom United Kingdom
84148
United States United States
1450738916
Unknown Country Unknown Country
1798727968

Downloads

China China
1
Germany Germany
5887593
India India
1
Latvia Latvia
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
632570426
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1880761668
Unknown Country Unknown Country
24

Files

File Size Format Downloads
Riazantseva_tezy.pdf 294.17 kB Adobe PDF -1775747578

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.