Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49200
Title: Вплив упаковки на вибір споживачів
Authors: Ivashova, Nadiia Vasylivna
Кормілець, В.О.
Keywords: споживання продукту
потребление продукта
consumer product
дизайн упаковки
package design
Issue Year: 2016
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Івашова, Н.В. Вплив упаковки на вибір споживачів [Текст] / Н.В. Івашова, В.О. Кормілець // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 38-40.
Abstract: Створюючи товари, виробники перш за все орієнтується на максимальне задоволення потреб спожива, намагаючись створити привабливість на всіх рівнях товару. Товари, схожі за задумом можуть суттєво відрізнятися завдяки відмінностям на рівні складу або матеріалів виконання, дизайну упаковки, додаткових послуг, системи розповсюдження та сутності рекламного звернення. Всі ці засоби диференціації використовуються з метою впливу на вибір споживачів.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49200
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other12
Canada1
China1
Germany2
United Kingdom1
Ukraine9
Downloads
Other3
China1
Germany3
France1
Ukraine5


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Ivashova_upakovky.pdf1.14 MBAdobe PDF13Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.