Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49236
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Гендерні стереотипи рекламного дискурсу
Authors Коротун, А.
Keywords рекламний дискурс
рекламный дискурс
advertising discourse
гендерний стереотип
гендерный стереотип
gender stereotype
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49236
Publisher Cумський державний університет
License
Citation Коротун, А. Гендерні стереотипи рекламного дискурсу [Текст] / А. Коротун; наук. кер. О.І. Єгорова // Перший крок у науку : матеріали VІІІ студентської конференції, м. Суми, 11 грудня 2016 р. / Відп. за вип. М.Б. Оприско. - Суми : СумДУ, 2016. - С. 312-313.
Abstract На матеріалі англомовного рекламного дискурсу було проаналізовано стереотипність «мови реклами».
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
191
United Kingdom United Kingdom
654
United States United States
218
Unknown Country Unknown Country
18

Downloads

Germany Germany
3
Ukraine Ukraine
217
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Korotun_reklamnyi_dyskurs.pdf 804,68 kB Adobe PDF 229

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.