Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49470
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові дослідження велотранспорту для студентів: європейський досвід
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Біленко, В.О.
Keywords велотранспорт
bicycles
маркетингові дослідження
маркетинговые исследования
marketing researches
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49470
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тєлєтов, О.С. Маркетингові дослідження велотранспорту для студентів: європейський досвід [Текст] / О.С. Тєлєтов, В.О. Біленко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 137-139.
Abstract Студенти і молодь завжди були одним із найбільших сегментів користувачів мережею локальних, регіональних, національних та міжнародних пасажирських перевезень. Тому природно, що внаслідок зростання загального екологічного забруднення міст громадським транспортом та значного збільшення витрат на транспортні послуги проблема пошуку альтернативного транспортного засобу на місцевому та регіональному рівні для студентства виходить на перший план.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
380
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
167
United Kingdom United Kingdom
1514
United States United States
193
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

France France
1
Germany Germany
3
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
122
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Tielietov_velotransport.pdf 1,13 MB Adobe PDF 130

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.