Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49491
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Економічна ефективність проведення рекламної кампанії
Authors Удовенко, Д.
Keywords реклама
advertising
економічний розвиток
экономическое развитие
economical development
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49491
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Удовенко, Д. Економічна ефективність проведення рекламної кампанії [Текст] / Д. Удовенко; наук. кер. О.В. Кубатко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 106-107.
Abstract Коректна організована рекламно-інформаційна діяльність в умовах ринку впливає на економічну систему. Ефективна реклама вимагає грамотного, цілеспрямованого підходу і є ефективною якщо включена у єдиний процес створення продукції та її руху до покупця. Розрізнені, епізодичні рекламні заходи є недостатньо ефективними навіть за умови високого рівня реклами.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
346
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
154
United Kingdom United Kingdom
1378
United States United States
174
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

China China
1
France France
2
Germany Germany
3
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
118
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Udovenko_reklamna_kampaniia.pdf 995,34 kB Adobe PDF 136

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.