Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49491
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Економічна ефективність проведення рекламної кампанії
Authors Удовенко, Д.
ORCID
Keywords реклама
advertising
економічний розвиток
экономическое развитие
economical development
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49491
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Удовенко, Д. Економічна ефективність проведення рекламної кампанії [Текст] / Д. Удовенко; наук. кер. О.В. Кубатко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / за заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 106-107.
Abstract Коректна організована рекламно-інформаційна діяльність в умовах ринку впливає на економічну систему. Ефективна реклама вимагає грамотного, цілеспрямованого підходу і є ефективною якщо включена у єдиний процес створення продукції та її руху до покупця. Розрізнені, епізодичні рекламні заходи є недостатньо ефективними навіть за умови високого рівня реклами.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
Finland Finland
1
Germany Germany
250462
Ireland Ireland
11533
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1701780
United Kingdom United Kingdom
63345
United States United States
875847
Unknown Country Unknown Country
10

Downloads

China China
1
France France
2
Germany Germany
23063
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
3
Ukraine Ukraine
1701781
United Kingdom United Kingdom
63346
United States United States
63347
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Udovenko_reklamna_kampaniia.pdf 995,34 kB Adobe PDF 1851552

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.