Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49492
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості спортивних програм для мотивації фізкультурно-оздоровчих занять
Authors Заворотько, Т.М.
Keywords фізкультурно-оздоровчі заняття
физкультурно-оздоровительные занятия
фізична культура
физическая культура
мотивація
мотивация
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49492
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Заворотько, Т. М. Особливості спортивних програм для мотивації фізкультурно-оздоровчих занять [Текст] / Т. М. Заворотько // Інноваційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фізичного виховання і спорту : тези доповідей І Міжнародної науково-методичної конференції, м. Суми, 17-18 квітня 2014 р. / Відп. за вип. В.М. Сергієнко. - Суми : СумДУ, 2014. - С. 80-81.
Abstract Сучасний спорт займає важливе місце як у спортивній, так і духовній культурі суспільства. Він є ефективним засобом виховання. Його цінність визначається стимулюючим впливом на поширення фізичної культури серед різних верств населення. Для підтримки й збільшення інтересу до нього важливу роль відіграють засоби масової інформації. Через медіакомунікацію враховуються запити читачів, слухачів чи глядачів.
Appears in Collections: Наукові видання (МІ)

Views

Canada Canada
317
China China
1
France France
2
Germany Germany
1
Russia Russia
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
142
United Kingdom United Kingdom
635
United States United States
160
Unknown Country Unknown Country
8

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
2
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
114
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
633
Unknown Country Unknown Country
3

Files

File Size Format Downloads
zavorotko_fizkulturno-ozdorovchi_zaniattia.pdf 428,96 kB Adobe PDF 756

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.