Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50950
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг торгово-посередницьких послуг та комерційна діяльність
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
Keywords комерційна діяльність
оптова торгівля
біржова торгівля
коммерческая деятельность
оптовая торговля
биржевая торговля
Type Learning Object
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/50950
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Біловодська, О.А. Маркетинг торгово-посередницьких послуг та комерційна діяльність [Текст]: конспект лекцій для студ. спец. 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" (спеціалізація "Біржова діяльність") денної форми навчання / О.А. Біловодська, Л. О. Сигида. - Суми: СумДУ, 2017. - 202 с.
Abstract Посередники на товарному ринку – це особи і фірми, що знаходяться між виробниками і споживачами товарів і сприяють обігу товарної маси. Вони приймають на себе чи допомагають передати комусь іншому право на конкретний товар чи послугу на їхньому шляху від виробника до споживача. Використання посередників вигідно, насамперед, для виробників. У цьому випадку їм приходиться мати справу з обмеженим колом зацікавлених осіб щодо реалізації продукції. Посередники забезпечують клієнтам пошук контрагентів, підписують угоди від імені продавця, покупця, надають гарантії оплати товару покупцем, вони проводять рекламні компанії та маркетингові дослідження ринків. Діючи в певному сегменті ринку, посередники, як правило, спеціалізуються на відповідних групах товарів та послуг і тому значно швидше, ніж виробники знаходять контрагентів, зацікавлених у купівлі таких товарів. Це дозволяє виробникові скорочувати трансакційні витрати, збільшувати швидкість обертання виробничого й торговельного капіталу. Завдяки постійному моніторингу ринкової кон’юнктури посередники мають можливість завчасно інформувати товаровиробників щодо змін у настроях споживачів, тенденцій розвитку попиту на окремі товари.
Appears in Collections: Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Views

Canada Canada
2
China China
2
EU EU
7
France France
46
Germany Germany
607532623
Greece Greece
1
Ireland Ireland
29012953
Italy Italy
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1369190
Russia Russia
77
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
89916
United Kingdom United Kingdom
1455954993
United States United States
-1500897993
Unknown Country Unknown Country
134345

Downloads

Albania Albania
1
Australia Australia
3
Austria Austria
917686
Belarus Belarus
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
1369155
China China
1
Czechia Czechia
160090
Estonia Estonia
1
Finland Finland
162124614
France France
593196184
Germany Germany
593196169
Greece Greece
1
Iceland Iceland
1
Ireland Ireland
593196173
Israel Israel
1
Italy Italy
7512265
Japan Japan
13655287
Lithuania Lithuania
1971023070
Mexico Mexico
7362
Moldova Moldova
917742
Netherlands Netherlands
593196171
Norway Norway
14721
Poland Poland
593196169
Romania Romania
13655323
Russia Russia
1971023023
Singapore Singapore
2
Slovakia Slovakia
1971023015
Switzerland Switzerland
466246
Turkey Turkey
117754084
Ukraine Ukraine
593196185
United Kingdom United Kingdom
1971023019
United States United States
593196169
Unknown Country Unknown Country
1971023008
Uzbekistan Uzbekistan
1

Files

File Size Format Downloads
Bilovodska_marketynh.pdf 1,66 MB Adobe PDF 1441141056

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.