Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51254
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Keywords розподіл
распределение
distribution
маркетингова політика розподілу
маркетинговая политика распределения
marketing distribution policy
маркетинговий канал
маркетинговый канал
marketing channels
стратегии розподілу
стратегии распределения
distribution strategies
діагностика
диагностика
diagnostics
ризики розподілу
риски распределения
sales risks
Type Article
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51254
Publisher Высшая Школа Экономико-Гуманитарная
License
Citation Illiashenko, S. The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise [Electronic resource] / S. Illiashenko, L. Syhyda // MIND Journal. - 2016. - №2. - Access mode: https://mindjournal.wseh.pl/sites/default/files/article/03-17/the_specificity_of_the_marketing_distribution_policy_diagnostic_procedures_in_the_enterprise.pdf.
Abstract У статті визначено етапи діагностики маркетингової політики розподілу. На першому етапі пропонується проаналізувати фактори внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. На другому етапі пропонується аналізувати внутрішню систему маркетингової політики розподілу на підприємстві. На третьому етапі передбачається визначення внутрішніх і зовнішніх ризиків.
В статье определены этапы диагностики маркетинговой политики распределения. На первом этапе предлагается проанализировать факторы внутренней и внешней среды предприятия. На втором этапе предлагается анализировать внутреннюю систему маркетинговой политики распределения на предприятии. И третий этап предусматривает определение внутренних и внешних рисков.
In the article stages of marketing distribution policy diagnostics are defined. At the first stage, it is proposed to analyze factors of enterprise internal and external environment. At the second stage of marketing distribution policy diagnostics, researchers propose to analyze the internal system of marketing distribution policy at the enterprise. And the third stage of marketing distribution policy diagnostics, it is recommended to identify internal and external sales risks.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
3
China China
6
France France
1
Germany Germany
76
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1222
United Kingdom United Kingdom
2642
United States United States
5282
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

France France
1
Germany Germany
3
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
932
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5283
Unknown Country Unknown Country
22

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.