Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51588
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління маркетинговими комунікаціями банку
Other Titles Management of bank’s marketing communications
Authors Радченко, О.В.
ORCID
Keywords банківський маркетинг
маркетингові комунікації
реклама
персональні продажі
інтернет-маркетинг
фронт-менеджери
клієнтська база
управління ефективністю
управління витратами
bank marketing
marketing communications
advertising
personal selling
internet marketing
front-managers
customer base
performance management
cost management
Type PhD Thesis
Date of Issue 2013
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51588
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Радченко О.В. Управління маркетинговими комунікаціями банку : дисертація...канд. екон. наук, спец.: 08.00.08 - гроші, фінанси і кредит / О.В. Радченко; наук. керівник А.О. Єпіфанов. - Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2013. - 265 с.
Abstract У дисертаційній роботі поглиблено розуміння сутності маркетингових ко-мунікацій банку (МКБ) та управління ними; виявлено основні тенденції розвитку світового та вітчизняного ринків маркетингових комунікацій та банківських пос-луг; розвинуто засади застосування системного підходу до управління МКБ; за-пропоновано підхід до оцінювання ефекту від застосування інструмента МКБ; розроблено інструментарій мотивації фронт менеджерів банку, задіяних у проце-сі персональних продажів; удосконалено засади оптимального розподілу витрат банку: 1) між інструментами масових та індивідуальних МКБ; 2) між окремими інструментами масових МКБ.
The understanding of bank’s marketing communications (BMC) and their management is deepened in the dissertation; the major development trends of global and domestic markets of marketing communications and banking services are identified; the principles of systematic approach implementation to the BMC management are developed; approach to assessment of BMC’s usage effect is worked out; motivation tools for bank front managers involved in the process of personal selling are developed; bank optimal cost-sharing framework is improved: 1) between mass and individual BMC instruments, 2) between individual instruments of mass BMC.
Appears in Collections: Дисертації

Views

China China
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
2
Greece Greece
1698
Ireland Ireland
43620
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Ukraine Ukraine
6511822
United Kingdom United Kingdom
795390
United States United States
795393
Unknown Country Unknown Country
2437857

Downloads

Austria Austria
402
France France
3
Germany Germany
2
Israel Israel
441314
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
37
Ukraine Ukraine
10585837
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
795391
Unknown Country Unknown Country
139
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Radchenko_Upravlinnia_marketynhovymy.pdf 6,23 MB Adobe PDF 11823128

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.