Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51588
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Управління маркетинговими комунікаціями банку
Інші назви Management of bank’s marketing communications
Автори Радченко, О.В.
ORCID
Ключові слова банківський маркетинг
маркетингові комунікації
реклама
персональні продажі
інтернет-маркетинг
фронт-менеджери
клієнтська база
управління ефективністю
управління витратами
bank marketing
marketing communications
advertising
personal selling
internet marketing
front-managers
customer base
performance management
cost management
Вид документа Дисертація
Дати випуску 2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51588
Видавець Українська академія банківської справи Національного банку України
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Радченко О.В. Управління маркетинговими комунікаціями банку : дисертація...канд. екон. наук, спец.: 08.00.08 - гроші, фінанси і кредит / О.В. Радченко; наук. керівник А.О. Єпіфанов. - Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2013. - 265 с.
Короткий огляд (реферат) У дисертаційній роботі поглиблено розуміння сутності маркетингових ко-мунікацій банку (МКБ) та управління ними; виявлено основні тенденції розвитку світового та вітчизняного ринків маркетингових комунікацій та банківських пос-луг; розвинуто засади застосування системного підходу до управління МКБ; за-пропоновано підхід до оцінювання ефекту від застосування інструмента МКБ; розроблено інструментарій мотивації фронт менеджерів банку, задіяних у проце-сі персональних продажів; удосконалено засади оптимального розподілу витрат банку: 1) між інструментами масових та індивідуальних МКБ; 2) між окремими інструментами масових МКБ.
The understanding of bank’s marketing communications (BMC) and their management is deepened in the dissertation; the major development trends of global and domestic markets of marketing communications and banking services are identified; the principles of systematic approach implementation to the BMC management are developed; approach to assessment of BMC’s usage effect is worked out; motivation tools for bank front managers involved in the process of personal selling are developed; bank optimal cost-sharing framework is improved: 1) between mass and individual BMC instruments, 2) between individual instruments of mass BMC.
Розташовується у зібраннях: Дисертації

Views

China China
1
Czechia Czechia
1
Germany Germany
2
Greece Greece
1698
Ireland Ireland
43620
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Singapore Singapore
1
United Kingdom United Kingdom
795390
United States United States
20376181
Unknown Country Unknown Country
85624015
Україна Україна
20376182

Downloads

Austria Austria
402
France France
3
Germany Germany
2
Israel Israel
441314
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
37
Singapore Singapore
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
44030937
Unknown Country Unknown Country
139
Vietnam Vietnam
1
Україна Україна
44030987

Files

Файл Розмір Формат Downloads
Radchenko_Upravlinnia_marketynhovymy.pdf 6.23 MB Adobe PDF 88503825

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.