Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51588
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Управління маркетинговими комунікаціями банку |
Інші назви |
Management of bank’s marketing communications |
Автори |
Радченко, О.В.
|
ORCID | |
Ключові слова |
банківський маркетинг маркетингові комунікації реклама персональні продажі інтернет-маркетинг фронт-менеджери клієнтська база управління ефективністю управління витратами bank marketing marketing communications advertising personal selling internet marketing front-managers customer base performance management cost management |
Вид документа | Дисертація |
Дати випуску | 2013 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51588 |
Видавець | Українська академія банківської справи Національного банку України |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Радченко О.В. Управління маркетинговими комунікаціями банку : дисертація...канд. екон. наук, спец.: 08.00.08 - гроші, фінанси і кредит / О.В. Радченко; наук. керівник А.О. Єпіфанов. - Суми: ДВНЗ "УАБС НБУ", 2013. - 265 с. |
Короткий огляд (реферат) |
У дисертаційній роботі поглиблено розуміння сутності маркетингових ко-мунікацій банку (МКБ) та управління ними; виявлено основні тенденції розвитку
світового та вітчизняного ринків маркетингових комунікацій та банківських пос-луг; розвинуто засади застосування системного підходу до управління МКБ; за-пропоновано підхід до оцінювання ефекту від застосування інструмента МКБ;
розроблено інструментарій мотивації фронт менеджерів банку, задіяних у проце-сі персональних продажів; удосконалено засади оптимального розподілу витрат
банку: 1) між інструментами масових та індивідуальних МКБ; 2) між окремими інструментами масових МКБ. The understanding of bank’s marketing communications (BMC) and their management is deepened in the dissertation; the major development trends of global and domestic markets of marketing communications and banking services are identified; the principles of systematic approach implementation to the BMC management are developed; approach to assessment of BMC’s usage effect is worked out; motivation tools for bank front managers involved in the process of personal selling are developed; bank optimal cost-sharing framework is improved: 1) between mass and individual BMC instruments, 2) between individual instruments of mass BMC. |
Розташовується у зібраннях: |
Дисертації |
Views

1

1

2

1698

43620

1

1

1

795390

20376181

85624015

20376182
Downloads

402

3

2

441314

1

37

1

1

44030937

139

1

44030987
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Radchenko_Upravlinnia_marketynhovymy.pdf | 6.23 MB | Adobe PDF | 88503825 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.