Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51774
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Окремі особливості процесу продукування послуг
Authors Saher, Liudmyla Yuriivna  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Данилюк, Ю.М.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
Keywords послуга
услуга
service
якість послуг
качество услуги
service quality
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51774
Publisher Національна металургійна академія України
License Copyright not evaluated
Citation Сагер, Л.Ю. Окремі особливості процесу продукування послуг / Ю.М. Данилюк, Л.Ю. Сагер, Л.О. Сигида // Сучасні проблеми обліку, аналізу, аудиту й оподаткування суб’єктів господарської діяльності: теоретичні, практичні та освітянські аспекти: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (30-31 березня 2017 р.). – Дніпро: НМетАУ, 2017. – С. 427-431.
Abstract На відміну від інших товарів, послуги виробляються і споживаються більшою мірою одночасно, внаслідок чого виникає цілий ряд особливостей їх виробництва і управління. Аналізуючи процес продукування послуги, слід підкреслити важливість усього ланцюга: реклама i просування продукту, пошук i підбір послуги, бронювання, продаж, оформлення документів, гарантії, оплата, остаточні взаєморозрахунки.
В отличие от других товаров, услуги производятся и потребляются в большей степени одновременно, в результате чего возникает целый ряд особенностей их производства и управления. Анализируя процесс выработки услуги, следует подчеркнуть важность всей цепи: реклама и продвижение продукта, поиск и подбор услуги, бронирование, продажа, оформление документов, гарантии, оплата, окончательные взаиморасчеты.
Unlike other products, services produced and consumed more at a time, causing a number of features of their production and management. Analyzing the process of producing services should emphasize the importance of the whole chain: product promotion advertising, search recruitment services, booking, sales, paperwork, warranty, payment, final settlements.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Bangladesh Bangladesh
1
Belarus Belarus
1
China China
-1951844959
Czechia Czechia
3011814
France France
175350675
Germany Germany
1250289556
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
47444850
Italy Italy
4
Japan Japan
1545600293
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
13103
Poland Poland
315177
Romania Romania
1
Slovenia Slovenia
1
Ukraine Ukraine
-491669146
United Kingdom United Kingdom
157361
United States United States
1250289555
Unknown Country Unknown Country
-1068775959

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
391277382
France France
3
Germany Germany
1250289557
India India
1
Indonesia Indonesia
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1545600291
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1203766716
Unknown Country Unknown Country
-1068775958

Files

File Size Format Downloads
Saher.pdf 751.55 kB Adobe PDF 914624568

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.