Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51866
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові дослідження як інноваційна передумова формування ефективної маркетингової стратегії банку
Other Titles Маркетинговые исследования как инновационная предпосылка формирования эффективной маркетинговой стратегии банка
Marketing researches as an innovative precondition of forming the effective marketing bank strategy
Authors Bondarenko, Alla Fedorivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8439-1787
Keywords інформаційні дослідження
информационные исследования
information researches
комплекс маркетингу
комплекс маркетинга
complex of marketing
стратегія банку
стратегия банка
bank strategy
инновации
інновації
innovations
Type Article
Date of Issue 2005
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/51866
Publisher Українська академія банківської справи Національного банку України
License
Citation Бондаренко, А. Ф. Маркетингові дослідження як інноваційна передумова формування ефективної маркетингової стратегії банку [Текст] / А. Ф. Бондаренко // Вісник Української академії банківської справи. - 2005. - № 1.- C. 58-65.
Abstract У роботі досліджуються головні напрямки формування ефективної маркетингової стратегії банку. Вивчається доцільність маркетингових досліджень у діяльності банківської установи. Розглядається необхідність формування і удосконалення елементів комплексу маркетингу в сучасних умовах інноваційної політики банку.
The article considers the most important ways to develop the effective marketing strategies for banks. An importance of the marketing researches is evaluated regarding the banking institutions. Necessity of establishing and enhancing the element of marketing mix under the resent conditions of the innovations policy of bank.
В работе исследуются основные направления формирования эффективной маркетинговой стратегии банка. Изучается целесообразность маркетинговых исследований в деятельности банковского учреждения. Рассматривается необходимость формирования и совершенствования элементов комплекса маркетинга в современных условиях инновационной политики банка.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БТ)

Views

Estonia Estonia
1
France France
28998
Germany Germany
72
Greece Greece
1
Ireland Ireland
807255
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Russia Russia
1208
Ukraine Ukraine
28385172
United Kingdom United Kingdom
10998863
United States United States
5549876
Unknown Country Unknown Country
28385171

Downloads

Australia Australia
1
China China
1
Finland Finland
58000
France France
74156621
Germany Germany
3652831
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
1
Poland Poland
3652827
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
74156633
United Kingdom United Kingdom
807256
United States United States
74156623
Unknown Country Unknown Country
13

Files

File Size Format Downloads
Bondarenko_innovations.pdf 710,39 kB Adobe PDF 230640811

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.